تجاوز به دانش آموزان توسط "معلم ریاضی"/ نوجوانان از ترس سر کلاس درس نمیرفتند + عکس
معلمی که دانش آموز خود قبل از ترک کلاس مورد تجاوز جنسی قرار میداد، به پای میز محاکمه کشیده شد.
به گزارش علویون؛ ششم آوریل ۲۰۱۴ زنی به نام “مردیت پاول” به اتهام تجاوز جنسی به دانش آموزان پسر زیر ۱۸ سال در راهروهای دادگاه قدم گذاشت.
در ابتدای جلسه دادگاه اتهامات مردیت به وی تفهیم شد و قاضی گفت: مردیت ابتدا با پیامهای متنی که داخل آن مطالب جنسی نوشته شده بود دانش آموزان را فریب داده و سپس با ارسال ایمیلهایی از عکس برهنه خود بستر تجاوز جنسی به دانش آموزان را فراهم میکرد.
اسناد دادگاه همچنین تجاوز مردیت به یک پسر ۱۷ ساله را فاش میکرد که مادر قربانی در این باره گفت: چند وقتی بود که متوجه تغییر رفتار فرزندم شدم و هرچه از او سوال میکردم،جواب درستی نمیشنیدم تا اینکه متوجه شدم پسرم از رفتن به کلاس رباضی خودداری کرده و سر باز میزند .
وی ادامه داد: سپس جهت درمان پیش یک مشاوره رفتیم که پسرم در گفتگو با مشاور رازهایی را فاش کرد که ما متوجه شدیم مردیت معلم ریاضی هربار پس از خروج دانش آموزان از کلاس او را به بهانههای مختلف نگه داشته و پشت دربهای بسته مورد آزار جنسی قرار میدهد.
همچنین پلیس تاکوما در پستهای ارسال شده از طریق لپ تاپ و بررسی پیام متنی مردیت گزارشاتی را در خصوص ارتباط غیر اخلاقی مردیت با پسران دیگر که زیر ۱۸ سال سن داشتند گزارش داد.
گفتنی است مردیت ژانویه سال گذشته نیز متهم به ارتباط نامشروع با سه دانشجو ۱۵ ساله نیز میباشد که آن پرونده نیز در دادگاه مورد بررسی قرار گرفت.
مردیت در دفاع از خود مقابل قاضی ایستاد و گفت: روابط غیر اخلاقی زمانی شروع شد که من بسیار مشرویات الکی مصرف کرده بودم و بیاختیار به دانش آموزان و نوجوانان متنهای جنسی میفرستادم و آنان را به ارتباط نامشروع فرامیخواندم.
جلسه بنا به صلاح دید قاضی تجدید شد و مردیت در پایان هنگام خروج از دادگاه از والدین قربانیان خود عذر خواهی کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها :اجتماعی ، اخلاقی ، تجاوز جنسی ، دادگاه ، دانش آموز ، سبک زندگی ، علویون ، فرهنگی ، کلاس ، مخاکمه ، معلم
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0