کد خبر : 11207
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 سپتامبر 2015 - 16:32
-

باندبازی و جناح‌بازی را در این دولت مردود است/این دولت، دولت برندگان است

باندبازی و جناح‌بازی را در این دولت مردود است/این دولت، دولت برندگان است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران باندبازی و جناح‌بازی را در این دولت مردود دانست و گفت: این دولت به همه تعلق دارد و دولت برندگان است.

قائم آنلاین،علیرضا یونسی چهارشنبه‌شب در آیین تودیع و معارفه فرماندار محمودآباد پاک‌دستی و صداقت و دیگر خصوصیات اخلاقی بارز یک مدیر انقلابی را راز ماندگاری مسئول به معنای خادم ملت دانست و اظهار کرد: اگر در قبول مسئولیت ظرفیت لازم را نداشته باشیم، دچار غرور و خودبرتربینی می‌شویم و این آفت برای مدیران است.

وی افزود: این مراسم علاوه برتکریم از چهره‌ پرتلاش مازندران در راستای عمل به قانون در آستانه انتخابات است چرا که دولت به مردم تعهد دارد تا انتخابات را براساس قانون برگزار کند.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در این دولت درست‌گویی و تعامل جایگزین درشت‌گویی و تقابل شد، بیان کرد: عزت و بزرگی بین‌المللی کشور در مقابل قطعنامه‌های ناجوانمردانه به خاطر جایگزینی تعامل به‌جای تقابل در سیاست خارجی دولت است.

یونسی خاطرنشان کرد: شکوفایی اقتصادی به‌جای تورم لجام‌گسیخته، کاهش هزینه‌های بهداشت و سلامت مردم از جمله اقدامات دولت برای بالابردن امید در جامعه است.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران نشست کشورهای بزرگ دنیا در مذاکرات هسته‌ای با ایران را بزرگ‌ترین دستاورد دولت تلقی کرد و افزود: این‌که کشورهای بزرگ دنیا پای میز مذاکره با ایران در موضوع هسته‌ای آمدند و این مذاکرات به‌عنوان الگوی مبارزه در مذاکره برای دنیا عنوان شده است، به‌دلیل هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب، سیاست‌های روشن و به‌دور از تنش دولت و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

این مسئول در ادامه تکریم مردم و ارباب رجوع را اولویت اصلی دولت تدبیر و امید دانست و اضافه کرد: مردم باید دسترسی آسان به مدیران داشته باشند و راستگویی، شفافیت و صداقت باید در رفتار مدیران اجرایی وجود داشته باشد.

یونسی باندبازی و جناح‌بازی را در این دولت مردود دانست و تصریح کرد: این دولت به همه تعلق دارد و دولت برندگان است.

وی با اشاره به آفت فساد و رابطه‌بازی در دستگاه‌های دولتی تصریح کرد: قانون فصل‌الخطاب برای ما باشد اما تعاملات سازنده و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد امورات مردم و کشور لازم است.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را دو انتخابات مهم‌ کشور عنوان کرد و ادامه داد: هیچ‌کس حق استفاده از امکانات دولتی برای شخص یا علیه شخصی را ندارد و اگر این تخلف صورت گیرد در صورت مشاهده و مدارک در این خصوص برخورد قانونی می‌شود.

وی در پایان برگزاری انتخابات سالم و پرشور را وظیفه دولت دانست و گفت: مسئولان باید بستر رقابت سالم انتخاباتی را ایجاد کنند و مردم نیز حق دارند در این رقابت با استفاده از حقوق خودشان گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + ده =