کد خبر : 16573
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 می 2017 - 6:38
-

اجرای قانون در ایام انتخابات، به رخ کشیدن وحدت ملی و انسجام ملت بزرگ ایران است

اجرای قانون در ایام انتخابات، به رخ کشیدن وحدت ملی و انسجام ملت بزرگ ایران است

به گزارش قائم آنلاین،مهدی محمدی در جلسه توجیهی داوطلبان شورای اسلامی شهرهای قائم‌شهر و ارطه، اظهار کرد: انقلاب ملت بزرگ ایران زیر چتر هیچ‌یک از ابرقدرت‌های بزرگ دنیا نرفته است و مقتدرانه در مقابل شش کشور دنیا قرار گرفت. وی افزود: در این مقطع از زمان اجرای قانون و به رخ کشیدن وحدت ملی و

به گزارش قائم آنلاین،مهدی محمدی در جلسه توجیهی داوطلبان شورای اسلامی شهرهای قائم‌شهر و ارطه، اظهار کرد: انقلاب ملت بزرگ ایران زیر چتر هیچ‌یک از ابرقدرت‌های بزرگ دنیا نرفته است و مقتدرانه در مقابل شش کشور دنیا قرار گرفت.

وی افزود: در این مقطع از زمان اجرای قانون و به رخ کشیدن وحدت ملی و انسجام ملت بزرگ ایران با هر عقیده و تفکر سیاسی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه افرادی که در چارچوب قانون وظایف را انجام دهند بدون شک موردتقدیر و حمایت کارگزاران نظام خواهند بود، بیان کرد: قانون تکلیف و وظایف را مشخص کرده است و همه مکلف به رعایت و اجرای درست قوانین انتخاباتی می‌باشیم.

این مسئول از ممنوعیت تبلیغات در دو روز مانده به‌روز رأی‌گیری خبر داد و گفت: انتظار داریم کاندیداها در هشت روز تبلیغات بر اساس قانون تبلیغات خود را انجام دهند.

محمدی بابیان اینکه با هرگونه تخلفات انتخاباتی بدون اغماض، برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: نصب هرگونه پوستر بر روی تابلوهای دولتی، صندوق‌های صدقه و پست ممنوع است.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر، تصریح کرد: شهرداری مکان‌هایی را برای نصب پوستر و عکس نامزدها تعیین کرده و پوسترها و یا بنرهای نصب‌شده در مکان‌های ممنوعه، امحا خواهد شد.

این مسئول از نامزدها درخواست کرد: بر روی دیوارهای عمومی اقدام به چسباندن عکس ننموده و در دو روز باقیمانده تا رأی‌گیری که تبلیغات ممنوع است ماشین‌هایی که عکس کاندیدا را نصب‌کرده‌اند، توقیف خواهند شد.

محمدی از امحای بلندگوهایی که در خارج از ستاد نصب‌شده‌اند، خبرداد و گفت: با تجمع هواداران و یا زدن داربست در خارج از ستادها برخورد خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: انتخابات شورای شهر در شهرستان قائم‌شهر، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که بدنبال آموزش و توجیه بیشتر مردم و عوامل اجرایی انتخابات هستیم تا بتوان انتخابات خوبی در قائم‎شهر داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + دوازده =