اوج ترافیک مکالمات بینالملل در اول فروردین
به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سهراب آغ بیات مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام اینکه در ایام نوروز امسال این شرکت بیش از۴۳ میلیون ۴۵۷ هزار دقیقه ترافیک بین الملل هموطنان را بین ایران و دیگر
به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سهراب آغ بیات مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام اینکه در ایام نوروز امسال این شرکت بیش از۴۳ میلیون ۴۵۷ هزار دقیقه ترافیک بین الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار کرد، گفت: از این حجم مکالمه، بیش از ۲۸ میلیون و ۹۷۶هزار دقیقه (معادل ۶۶٫۷ درصد کل مکالمات بین الملل ایام نوروز) سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها وحدود ۱۴ میلیون و ۴۸۱ هزار دقیقه (معادل ۳۳٫۳ درصد کل مکالمات بین الملل ایام نوروز) سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بود.
وی افزود: بیشترین مسیر ترافیک بین الملل مربوط به کشور های افغانستان، عراق، امارات، ترکیه، پاکستان، آمریکا، آذربایجان، کانادا و آلمان بوده است.
مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه اوج ترافیک روزانه دراین ایام مربوط به روز اول فروردین سال ۱۳۹۷ بوده است، اظهار کرد: در این روز بیش از ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار دقیقه معادل ۱۰٫۴ درصد کل مکالمات بین الملل ایام نوروز مکالمه مبادله شد.
آغ بیات با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت پیش بینی های فنی لازم را برای ساعت پیک ترافیک نوروزی فراهم کرده بود، تصریح کرد: کارشناسان این شرکت در ایام نوروز در شیفت های ۲۴ ساعته در محل کار خود حضور داشتند تا مکالمات هموطنان در این ایام بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار شود.
برچسب ها :وزارت ارتباطات،ترافیک،ایام نوروز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0