کد خبر : 92244
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آوریل 2018 - 9:00
-

«بوی عیدی» هنرمندان بسیاری را درگیر کرد

«بوی عیدی» هنرمندان بسیاری را درگیر کرد

به گزارش قائم آنلاین،  «احسان ارغوانی» تهیه کننده برنامه‌ «بوی عیدی» که نوروز از شبکه یک سیما پخش شد، در گفت‌وگو گفت: خوشبختانه این برنامه در مدت زمان پخش خود توانست هنرمندان بسیاری را درگیر کند. وی ادامه داد: مردم مشکارت گسترده‌ای برای رأی دادن به مهمانان برنامه که از هنرمندان بودند، داشتند و آرای

به گزارش قائم آنلاین،  «احسان ارغوانی» تهیه کننده برنامه‌ «بوی عیدی» که نوروز از شبکه یک سیما پخش شد، در گفت‌وگو گفت: خوشبختانه این برنامه در مدت زمان پخش خود توانست هنرمندان بسیاری را درگیر کند.

وی ادامه داد: مردم مشکارت گسترده‌ای برای رأی دادن به مهمانان برنامه که از هنرمندان بودند، داشتند و آرای مردمی نشان دهنده دیده شدن برنامه است و خوشبختانه مردم با ارسال پیامک، فضای مجازی و تماس تلفنی بازتاب‌های مثبتی نشان دادند.

ارغوانی عنوان داشت: نکته مهم دیگری که در طول پخش برنامه افتاد؛ این بود که هنرمندان بسیار دیگری که دوستانشان در برنامه بوی عیدی حضور داشتند در صفحات مجازی خود مدام در حال تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود بودند و از هواداران خود می‌خواستند تا کد مهمان برنامه را پیامک کنند. این موضوع نشان می‌دهد هم مردم و هم هنرمندان با برنامه ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند و امیدوارم این ارتباط خوب روز به روز با تلویزیون بیشتر شود.

وی درباره هدف تولید این برنامه برای ایام نوروز گفت: همانطور که اطلاع دارید ما با مخاطب میلیونی تلویزیون رو به رو هستیم که هر کدام از آنها صاحب سبک و سلایق مختلف هستند، بنابراین ساخت برنامه و کسب رضایت نسبی در عمل دشوار است.  من سالهاست در کار برنامه سازی هستم و برنامه های مختلفی برای مناسبت های متنوع تهیه کرده ام. به همین دلیل تلاش می کنم قبل از ساخت هر برنامه تحقیقات میدانی انجام بدهیم تا از نیازها و سلایق مردم مطلع شوم.

وی ادامه داد: برنامه شبانه بوی عیدی هم  مستثنی از این مساله نبوده و درصد ساخت یک برنامه مفرح که سرشار از هیجان و چالش باشد، تهیه کنم که علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان جنبه آموزشی هم داشته باشد. به همین دلیل قبل از شروع برنامه اتاق فکر تشکیل دادیم و با توجه به تجربه ای هم که سال گذشته به دست آوردیم کار خود را آغاز کردیم.

وی در ادامه بیان داشت: برای ویژه برنامه‌های مناسبتی خصوصا عید نوروز کارهای زیادی می‌توان انجام داد. ما فرهنگ غنی و مناطق جذاب گردشگری بسیاری در ایران داریم که می‌توانیم در ایام نوروز به همین‌ها بپردازیم و قطعا اگر مردم ما با این مناطق آشنا شوند، دیگر برای تفریح به کشورهای همسایه سفر نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تا به حال فرصت نشده تا در برنامه‌هایم به این آداب و رسوم بپردازم، گفت: متاسفانه من هم کم به این موضوع‌ها پرداختم به این خاطر که خیلی دیر برنامه را به من پیشنهاد دادند و فرصت نکردم تا آنطور که می‌خواهم به این رسم و مکان‌های دیدنی بپردازم.

تهیه کننده «بهارستان» در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکلات ما همین است که مناسبت‌ها سر جای خود هستند و ما با اینکه می‌دانیم هر ساله می‌خواهیم برای این مناسبت‌ها برنامه‌ای را تدارک ببینیم، اما باز هم می‌گذاریم دقیقه نود یادش می‌افتیم. سازمان صدا و سیما هم بر اساس بضاعتی که دارد برنامه‌سازی می‌کند. ناگفته نماند برنامه «سه ستاره» احسان علیخانی یا «بوی عیدی» که گروه خودمان تولید کرد طرفداران بسیاری داشت.

تهیه کننده برنامه «امروز هنوز تموم نشده» ادامه داد: در برنامه بوی عیدی به شیوه ساده‌ای آمدیم و از بازی‌های قدیمی ایرانی استفاده کردیم. مثل اسم فامیل که از قدیم همه بازی می‌کردند و بعد از آن در چند برنامه دیدم که از تعدادی بازی‌های قدیمی استفاده می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های روتین خود در تلویزیون بیان داشت: برای مثال در برنامه «امروز هنوز تموم نشده» که طرفداران جوان بسیاری داشت. حتی نام برنامه را از روی ساعت پخش آن انتخاب کردم که به جوان‌ها بگویم هنوز هم فرصت دارید تا به کارهایتان برسید و می‌خواستم تا مدیریت زمان را به نسل جوان‌ گوشزد کنم. همچنین با توجه به خواسته‌های آنها که بیشتر حول موسیقی و دعوت از سلبریتی‌ها است و حرف‌هایی که در موفقیت افراد موفق هست را به تصویر کشیدیم. همچنین در حال حاضر نود درصد از برنامه‌های تلویزیونی دنیا برنامه‌های ترکیبی است و ده درصدشان سریال و فیلم است.

ارغوانی با اشاره به حضور سلبریتی‌ها در برنامه‌های ترکیبی و تضمین موفقیتشان گفت: قطعا تاثیرات خودش را دارد اما نه صد در صد. به نظر من شاید ۳۰ درصد از ماجرا به حضور سلبریتی‌ها برگردد. ما نباید سلبریتی‌هایمان را بسوزانیم و استفاده به جا از این افراد می‌تواند در موفقیت یک برنامه ما را کمک کند. برای مثال حضور مهران مدیری در دورهمی و رامبد جوان در خندوانه استفاده خوب یک بازیگر در جایگاه مجری بود که با موفقیت هم روبرو شد. در کنار اینها برنامه‌های بسیاری هم داشتیم که از بازیگر به عنوان مجری استفاده کرده بودند و دیده نشدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − ده =