تشریح برنامههای دیجیکالا در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی
به گزارش قائم آنلاین، دیجیکالا برند ملی ایرانی است و حمایت از کسبوکارهای ایرانی را مهمترین مسئولیت اجتماعی خود میداند. تمامی برنامههای طراحی شده در سال جاری با این چشمانداز مهم تدوین شده است. در سال ۹۷ بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی در دیجیکالا حضور دارند و همچنین در مارکتپلیس دیجیکالا (Marketplace) بیشتر از ۱۱ هزار
به گزارش قائم آنلاین، دیجیکالا برند ملی ایرانی است و حمایت از کسبوکارهای ایرانی را مهمترین مسئولیت اجتماعی خود میداند. تمامی برنامههای طراحی شده در سال جاری با این چشمانداز مهم تدوین شده است. در سال ۹۷ بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی در دیجیکالا حضور دارند و همچنین در مارکتپلیس دیجیکالا (Marketplace) بیشتر از ۱۱ هزار کسبوکار ایرانی مشغول به فعالیتاند که این عدد به سرعت در حال رشد است.
دیجیکالا در سال پیشرو با ورود به دو حوزه FinTech (فناوری مالی) و FMCG (موادغذایی و سایر کالاهای تند مصرف) و همچنین راهاندازی باشگاه مشتریان گروه دیجیکالا و مرکزی نوآوریهای دیجیکالا(Innovation Center) اعضای جدیدی را به گروه خود اضافه کرده است. با اضافه شدن این خدمات و محصولات جدید، گروه دیجیکالا در سال ۱۳۹۷ شامل دیجیکالا (Digikala)، دیجیاستایل (Digistyle)، فیدیبو (Fidibo)، دیجیکلاب (Digiclub)، دیجیپی (DigiPay) و دیجیکالا نکست (Digikala Next) میباشد.
پلتفرم سوپرنوا(Supernova)
برای رسیدن به اهداف بزرگ گروه، نیاز به پلتفرم و زیرساخت فنآورانهای ایجاد شد که ویژگی گسترشپذیری بالایی (Scalability) از جهت ساختار پلتفرم و عملیات اتومازیسیون فرآیندها داشته باشد. در پاسخ به این نیاز، گروهی از برترین مهندسان و دانشمندان جوان کشور در دیجیکالا با بهرهگیری از تکنولوژیهای مدرن (Cutting Edge Technology) تلاشی یک ساله را رقم زدند و محصول این تلاش پلتفرم سوپرنوای دیجیکالا است.
سوپرنوا مبتنی و با استفاده از فنآوری متن باز (Open Source) اجرا شده و طراحی آن با تمرکز بر گسترشپذیری و قابلیت سرویسدهی همزمان (High Concurrency) به میلیونها کاربر بوده است. سوپرنوا یکی از مهمترین دستاوردهای تکنولوژیک گروه دیجیکالا است و افتخار میکنیم که به دست متخصصان داخلی طراحی شده و یکی از افتخارات ملی کشورمان در حوزه فنآوری میباشد. سوپرنوا زیرساختی برای میزبانی از ۱۰۰ هزار کسبوکار ایرانی و ۲۰۰ میلیون کاربر در منطقه ایجاد کرده و کیفیت تجربه کاربری دیجیکالا را به سطح استانداردهای جهانی ارتقا میدهد.
ادغام استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا و راهاندازی دیجیپِی
ادغام استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا در راستای سیاست حمایت از استارتآپهای موفق و ورود گروه دیجیکالا به حوزههای گوناگون تکنولوژی صورت پذیرفته است و در سال جاری، گروه، با برند جدید دیجیپی رسما وارد حوزهی فینتک میشود.
سرویس اشتراک زمانی کتاب: فیدیبو پلاس (Subscription)
در سرویس اشتراک زمانی کتاب، فیدیبو پلاس، کاربران فیدیبو امکان خرید طرحهای ماهانه یا سازمانی دارند. در طرح فیدیبو پلاس ماهانه، کاربر با پرداخت حق عضویت، امکان استفاده از تمامی کتابهای موجود در آن طرح را دارد. در طرح فیدیبوپلاس سازمانی، سازمانها میتوانند با پرداخت حق عضویت برای اعضای سازمان خود طرح اشتراکی با کتابهای خاص فعال کنند.
ورود به حوزه FMCG (مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف)؛ محقق شدن رویای کشاورز ایرانی
دیجیکالا در سال جاری با اضافه کردن مواد غذایی تازه به گروه موادغذایی خشک و مواد بهداشتی، گروه FMCG خود را تکمیل میکند. یکی از مهمترین چشماندازهای این طرح محقق کردن رویای کشاورز، باغدار و دامدار ایرانی برای عرضه مستقیم، بیواسطه و سریع محصولات خود به دست مصرفکننده نهایی است. از سوی دیگر تجربه جدیدی برای مصرفکنندگان خلق میشود که پیش از این در کشور وجود نداشت. همکاری و مشارکت گروه دیجیکالا با برترین فعالان این حوزه، منجر به اتفاقات نویی در آیندهای نزدیک است که ظرف ماه آینده اطلاعرسانی میشود.
باشگاه مشتریان گروه دیجیکالا (DigiClub)
دیجیکلاب، باشگاه مشتریان دیجیکالا، با هدف قدردانی، تشویق و ارائه تسهیلات و تخفیفهای بیشتر به مشتریان وفادار دیجیکالا طراحی شده است. مشتریان دیجیکالا با کسب امتیاز در دیجیکلاب، میتوانند خدمات و تسهیلات افزونتری، از محصولات و خدمات گروه دیجیکالا و سایر همکاران تجاری دریافت کنند.
برنامههای دیجیکالا برای حمایت از تولید ملی و برندهای ایرانی
در سال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، جشنوارهها و خدمات ویژهای برای حمایت از کالاهای ایرانی و ارتقای فرهنگ خرید کالای باکیفیت ایرانی طراحی شده است. کالاهای شگفتانگیز ایرانی، برند ایرانی هفته، جایزه سالانه دیجیکالا به محبوبترین برندهای ایرانی در گروههای کالایی مختلف و همچنین دریافت کارمزد حداقلی از تولیدکنندگان ایرانی در خدمات مارکتپلیس، بخشی از این برنامههاست.
برچسب ها :ضیافت ، هتل، رسانه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0