تکمیل خط ریلی حومهای تهران – کرج تا دو ماه آینده
به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم محمدیان در حاشیه ششمین نمایشگاه بینالمللی حملونقل ریلی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در شرکت ساختمان و تأسیسات راهآهن (بالاست) تلاش کردیم، کارهای جدیدی به سبد درآمدی و بازرگانی اضافه شود. وی با اشاره به اجرای ۴۰ پروژه ریلی و عمرانی در دست اجرا توسط بالاست گفت: در حال حاضر
به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم محمدیان در حاشیه ششمین نمایشگاه بینالمللی حملونقل ریلی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در شرکت ساختمان و تأسیسات راهآهن (بالاست) تلاش کردیم، کارهای جدیدی به سبد درآمدی و بازرگانی اضافه شود.
وی با اشاره به اجرای ۴۰ پروژه ریلی و عمرانی در دست اجرا توسط بالاست گفت: در حال حاضر راهآهن میانه – تبریز در بخشهای زیرسازی و روسازی به طول ۱۴۲ کیلومتر در حال اجراست که تجهیزات لازم برای اجرا تأمین شده و پیشرفت مناسبی دارد.
مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راهآهن با بیان اینکه تاکنون هزار بند جوشکاری در پروژه راهآهن میانه – تبریز انجام شده است، گفت: ریلگذاری پروژه به اتمام رسیده است و تلاش میکنیم با استفاده از دستگاه جوش نوین سرعت جوش را در این پروژه ارتقا دهیم؛ زیرسازی پروژه ۹۶ درصد و روسازی ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
محمدیان همچنین به اجرای پروژه چهار خطه قطار حومهای تهران – کرج اشاره کرد و گفت: دو خط در این پروژه در حال احداث است که سوزنهای چهارخطه ورودی به ایستگاه نیکپسندی نیز نصب شد، البته بخشی از پروژه نیاز به تملک اراضی داشت.
وی گفت: پیشرفت چهار خطهای حومهای تهران – کرج ۸۷ درصد ارزیابی میشود و تا دو ماه آینده به اتمام میرسد.
مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راهآهن اجرای پروژه راهآهن شمعتیغ در مرز افغانستان را از دیگر پروژههای شرکت ساختمان و تأسیسات راهآهن عنوان کرد و گفت: اجرای راهآهن خواف – هرات هم در دست تکمیل داریم؛ با همکاری شرکت ایتالیایی زیرکوب تأمین شد و پروژه سرعت گرفت.
وی پیشرفت راهآهن خواف – هرات را ارزیابی کرد.
محمدیان با تأکید بر اینکه رویکرد ما در اداره شرکت اتکا به اقتصاد مقاومتی طبق فرامین مقام معظم رهبری است، گفت: مصادیق درونزایی اقتصاد مقاومتی شرکتهای پیمانکار داخلی هستند که مصداق همت جهادی محسوب میشود.
مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راهآهن (بالاست)، اظهار داشت: امروز دانش تولید سوزن ریل را در کشور داریم که تولید آن هم انجام شد همچنین تولید ریل ملی هم در داخل توسط متخصصان داخلی انجام گرفت و بدین ترتیب در بخش ریلی درونزایی اقتصاد دنبال میشود.
وی بیان کرد: در حوزه بالاست ۱۵ معدن فعال در کشور داریم که حق مالکانه پرداخت میکنیم. همچنین در حال مذاکره با سه معدن خصوصی هستیم.
محمدیان ادامه داد: ۴۲۰ واگن آماده به کار برای حمل بالاست داریم، ۵۰ واگن هم در اختیار حمل بار راهآهن از معدن سنگال به بندرعباس است.
مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راهآهن با تأکید بر اینکه آماده همکاری با استارتآپها برای ارتقای بهرهوری ریلی هستیم، گفت: حل مشکل بهرهوری کلید شکوفایی حملونقل ریلی در کشور است که این نیاز به کمک استارتآپها و همچنین نگاه تیزبینانه رسانه محقق میشود.
وی ادامه داد: در دو ماه گذشته در مناقصات بینالمللی قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان برای اجرای پروژههایشان شرکت کردیم.
محمدیان با بیان اینکه در حال مذاکره برای خرید واگن تولید داخل هستیم، گفت: هدفگذاری اول ما در توسعه ناوگان خرید هزار دستگاه واگن است.
برچسب ها :مدیرعامل ،راهآهن،واگن
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0