کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، خوابی یا بیدار؟!
به گزارش قائم آنلاین، حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با موفقیتهای متعددی همراه بود به طوری که عملکرد ایران در این مسابقات موجب تحسین کارشناسان و اهالی فوتبال از تیم ملی بود. تقریبا عملکرد خوب تیم ملی در این مسابقات قابل پیش بینی بود اما فدراسیون فوتبال در ابعاد اقتصادی
به گزارش قائم آنلاین، حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با موفقیتهای متعددی همراه بود به طوری که عملکرد ایران در این مسابقات موجب تحسین کارشناسان و اهالی فوتبال از تیم ملی بود.
تقریبا عملکرد خوب تیم ملی در این مسابقات قابل پیش بینی بود اما فدراسیون فوتبال در ابعاد اقتصادی نتوانست از این موضوع استفاده کند و به جای عقد قرارداد اسپانسری برای تامین پوشاک تیم ملی، پوشاک آدیداس را با تخفیف در اختیار گرفت که اتفاقی بی سابقهای در تمام ادوار حضور تیم ملی در جام جهانی بود.
از سوی دیگر این کمیته به ریاست هدایت ممبینی تاکنون نتوانسته قرارداد پر و پیمان را برای افزایش سود دهی فدراسیون منعقد کند و تقریبا در مدت زمان حضورش در این فدراسیون چیزی برای عرضه نداشته است.
حال که قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس به پایان رسیده و تیم ملی اسپانسری ندارد، کمیته بازاریابی اقدام موثری در جهت عقد قرارداد اسپانسری برای تیم ملی انجام نداده و در فاصله ۲۰ روز تا اردوی جدید تیم ملی، مشخص نیست تیم ملی از چه برندی استفاده خواهد کرد.
فدراسیون فوتبال برای سایر تیمهای ملی از پوشاک داخلی نه چندان با کیفیت بهره برده اما درباره تیم ملی قادر به انجام این کار نیست و باید پوشاک با کیفیت که در ایران وجود ندارد، تامین کند.
به نظر میرسد فدراسیون فوتبال علاوه بر تعلل در تعیین تکلیف کیروش ومشخص کردن اردو و بازیهای تدارکاتی تیم ملی، به واسطه حضور افراد نه چندان قدرتمند در کمیته بازاریابی مجاب به خرید پوشاک از برندهای خارجی شود.
برچسب ها :فدراسیون، جام جهانی،تیم ملی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0