کد خبر : 120902
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 نوامبر 2018 - 14:00
-

تحولی در مدیریت کسب‌وکار با نرم افزارهای یکپارچه فراپیام

تحولی در مدیریت کسب‌وکار با نرم افزارهای یکپارچه فراپیام

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام فراپیام، در اخبار قبلی به تاریخچه فعالیت فراپیام و معرفی اجمالی محصولات حوزه نرم افزارهای حسابداری، خزانه‌داری، مدیریت کالا و انبار، فروش و عملیات فروش پرداخته شد. این متن در ادامه اخبار قبلی به سایر محصولات یکپارچه فراپیام خواهد پرداخت. حوزه نرم‌افزار منابع انسانی این حوزه شامل زیرسیستم‌های پرسنلی و

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام فراپیام، در اخبار قبلی به تاریخچه فعالیت فراپیام و معرفی اجمالی محصولات حوزه نرم افزارهای حسابداری، خزانه‌داری، مدیریت کالا و انبار، فروش و عملیات فروش پرداخته شد. این متن در ادامه اخبار قبلی به سایر محصولات یکپارچه فراپیام خواهد پرداخت.

حوزه نرم‌افزار منابع انسانی

این حوزه شامل زیرسیستم‌های پرسنلی و حقوق و دستمزد می‌باشد.

بدیهی است که اطلاعات پرسنلی و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان یکی از حساس‌ترین عملیات حسابداری در اکثر سازمان‌های خصوصی و دولتی می‌باشد و تحمل کوچکترین خلل در انجام محاسبات و یا دیرکرد در زمان پرداخت آن، خارج از توان موسسات و سازمان‌ها می‌باشد. از ویژگی های بارز نرم افزار حقوق و دستمزد فراپیام بایگانی سوابق اطلاعات پرسنلی اعم از ثبت و نگهداری پرونده پرسنلی و احکام و همچنین محاسبه حقوق و دستمزد با انواع روش‌های محاسبه، امکان معرفی پارامترهای متنوع بصورت داینامیک و همچنین روش‌های محاسبه حقوق، امکان فرمول‌نویسی آسان با توجه به نیازهای سازمان، معرفی انواع وام و کسر اقساط وام در هر ماه، محاسبات حقوق و دستمزد با فرمت‌های کارکرد عادی و تایم شیت و همچنین اتصال به انواع دستگاه‌های کارت ساعت‌زنی می‌باشد.

حوزه نرم‌افزار دارایی ثابت و جمع داری اموال

نگهداری و ثبت اطلاعات دارایی‌های سازمان و همچنین محاسبات استهلاک یکی ار فرایندهای اصلی کنترل دارایی‌های سازمان می‌باشد. از ویژگی‌های نرم‌افزار اموال فراپیام پیاده‌سازی و استفاده از تمامی فرایندهای اموال نظیر: ثبت اطلاعات دارایی در ساختارهای کدینگ دلخواه و همچنین اطلاعات دقیق از محل استقرار، انجام محاسبه استهلاک با روش‌های متعدد و بخشنامه‌های جدید، جایگزینی، وضعیت فروش یا اهدا اموال سازمانی، صورت‌برداری، بازدید، نقل و انتقال، فک رهن، تعمیرات، دارایی و تعدیلات می‌باشد.

حوزه نرم‌فزار زنجیره تامین

این حوزه شامل زیرسیستم‌های سفارشات خارجی و تدارکات داخلی می‌باشد.

سیستم سفارشات خارجی

 با گسترش روزافزون سفارشات خارجی در فعالیت های خرید، و پروسه تامین موجودی، استفاده از سیستمی جامع و پرکاربرد در حوزه سفارشات خارجی تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها دارد. فراپیام با در نظر گرفتن گستردگی مباحث زنجیره تامین کالا خارج از کشور اقدام به طراحی سیستمی جامع در این زمینه کرده است. در این سیستم علاوه بر تجزیه و تحلیل و سازماندهی اطلاعات خریدهای خارجی امکان کنترل و پیگیری لحظه به لحظه خریدهای انجام شده نیز فراهم شده و با استفاده از گزارشات جامع این سیستم اطلاعات ارزشمند مدیریتی جهت تصمیم گیری برای خریدهای آتی و همچنین بهای تمام شده لحظه‌ای کالا فراهم خواهد شد، که در ادامه به برخی از موارد و امکانات این محصول اشاره می‌شود. معرفی منابع خرید و تامین‌کنندگان به همراه گروه‌بندی و همچنین انتصاب کالاهای مرتبط، معرفی کارکنان واحد بازرگانی جهت برنامه‌ریزی و اختصاص سفارش‌های خرید به هر کدام، از شروع مراحل ثبت درخواست خرید با درج سفارش خرید بر اساس درخواست خریدهای تایید شده تا مراحل درج پروفایل، مراحل مربوط به ورود کالا به گمرک و ترخیص کالا که از امکانات بارز این محصول می‌باشد.

سیستم تدارکات داخلی

 برنامه‌ریزی خرید داخلی کالا و خدمات از اصلی‌ترین دغدغه‌های سازمان‌های بزرگ و پیشرو می‌باشد. دوری از انباشتگی و عدم تامین به‌موقع کالا و خدمات، دستیابی به مناسب‌ترین منابع خرید و برگزاری مناقصات و استعلام بها از اصلی‌ترین نیازهای تمامی سازمان‌ها بخصوص شرکت‌های بازرگانی و تولیدی می‌باشد. سیستم تدارکات داخلی فراپیام علاوه بر پوشش تمامی استراتژی‌های خرید و حفظ و یکپارچگی، امکان پیگیری دقیق هر درخواست خرید را از نقطه ثبت تا ارسال کالا به انبار برای کاربران فراهم می‌سازد. که در ادامه به برخی از موارد و امکانات این محصول اشاره می‌شود.

امکان ثبت درخواست خریدهایی که از واحد انبار دریافت می‌شود تا مراحل روند خرید (برگزاری مناقصه، مقایسه استعلام ها، خرید متفرقه) از امکانات بارز این محصول می‌باشد.

حوزه نرم‌افزار خدمات پس از فروش

یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان‌های خدمت‌رسان، حفظ رضایت مشتری در چگونگی و کیفیت ارائه خدمات می‌باشد. فراپیام اقدام به تولید محصول خدمات پس از فروش با رویکرد حفظ یکپارچگی اطلاعات سازمان کرده است.

این حوزه شامل زیرسیستم‌های اطلاعات پایه، برنامه‌ریزی عملیات، مدیریت تعمیرگاه، مدیریت قطعات مصرفی و داغی، برنامه‌ریزی سرویس‌های دوره‌ای و قرارداد پشتیبانی، سیستم روابط‌عمومی مرتبط با سیستم خدمات، مطالبات نمایندگان و حسابداری سازمان خدمات پس از فروش می‌باشد، در خبرهای آتی به تفصیل درباره این سیستم توضیح داده می‌شود.

فراپیام بر اساس کاربرد ماژولها و ساختار تحلیلی آنها، سیستم را طبقه‌بندی کرده و با توجه به نیاز مشتری و توان مالی سازمان، ترکیبی از این ماژولها را پیشنهاد می‌کنید و مشتری همواره امکان تهیه ماژولهای مورد نیاز خود را در صورت توسعه سازمان خود، را دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با محصولات با شماره تماس ۸۶۷۴۸ و یا با سایت با ما در ارتباط باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 16 =