کد خبر : 121911
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 نوامبر 2018 - 13:10
-

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس – کاشیما

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس – کاشیما

به گزارش قائم آنلاین، پیروز سیف‌الله‌پور، کارشناس داوری فوتبال درباره عملکرد داوری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: داور در این بازی در مجموع اشتباه تاثیرگذاری نداشت. در اوایل بازی چند صحنه مشکوک به خطا را، خطا اعلام نکرد که به نوعی حضورشان در بازی پررنگ کنند و بگویند که ما در بازی تصمیم می‌گیریم

به گزارش قائم آنلاین، پیروز سیف‌الله‌پور، کارشناس داوری فوتبال درباره عملکرد داوری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: داور در این بازی در مجموع اشتباه تاثیرگذاری نداشت. در اوایل بازی چند صحنه مشکوک به خطا را، خطا اعلام نکرد که به نوعی حضورشان در بازی پررنگ کنند و بگویند که ما در بازی تصمیم می‌گیریم و ما را نمی‌توانید برای خطا گرفتن مجاب کنید

او ادامه  داد:‌ چند خطا در میانه زمین از سوی داور گرفته نشد. مثل خطایی که در پشت محوطه کاشیما روی منشا مهاجم پرسپولیس انجام شد. در بدبینانه‌ترین حالت ممکن باید خطای پشت محوزه اعلام می‌شد و در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن باید پنالتی اعلام می‌شد. هم‌چنین خطایی که روی علی علیپور در پشت محوطه جریمه انجام شد باید توسط داور خطا اعلام می‌شد.

این کارشناس داوری در ادامه اظهار کرد: در نیمه دوم و برخورد سیدجلال حسینی و سیلوا، بازیکن تیم کاشیما که داور خطا را به سود پرسپولیس اعلام کرد اشتباه بود و داور باید به سید جلال حسینی کارت می‌داد و این داور نباید به برای تمارض سیلوا خطا می‌گرفت. برخورد شایان مصلح نیز با بازیکن کاشیما هم در محوطه جریمه پنالتی نبود.

وی در پایان اظهار کرد: در کل تیم داوری برای این بازی دلچسب نبود. AFC باید از ویترین داورهای خوب خود یک مورد بهتر را انتخاب می‌کرد. بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بزرگ‌تر از تیم داوری بود اما داور این بازی با توجه به جو ورزشگاه آزادی دوندگی و مدیریت نسبتا خوبی داشت و اشتباهی در محوطه جریمه پیش نیامد که در روند بازی تاثیرگذار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =