تداوم اظهارات شعارگونه مسئولان برای ایجاد یک رمپ!
به گزارش قائم آنلاین، ایجاد رمپ مناسب برای بانک ملی میدان امام حسین(ع) ساری به یکی از مطالبات جریان رسانهای در استان مازندران تبدیل شده است. عدم وجود رمپ مناسب برای شعبه ممتاز، بارها و بارها مورد پیگیری رسانهها قرار گرفته و با وجود تلاشها و انعکاس مطالب رسانهای همچنان این موضوع مورد توجه مدیران
به گزارش قائم آنلاین، ایجاد رمپ مناسب برای بانک ملی میدان امام حسین(ع) ساری به یکی از مطالبات جریان رسانهای در استان مازندران تبدیل شده است.
عدم وجود رمپ مناسب برای شعبه ممتاز، بارها و بارها مورد پیگیری رسانهها قرار گرفته و با وجود تلاشها و انعکاس مطالب رسانهای همچنان این موضوع مورد توجه مدیران و دست اندرکاران قرار نگرفته است.
در آخرین پیگیری رسانهای انجام شده، قلندری معاون توانبخشی بهزیستی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمانی که رئیس بهزیستی استان مازندران معاون توانبخشی بوده و بنده به عنوان کارشناس مشغول فعالیت بودم، موضوع ساماندهی رمپ بانک ملی ساری مورد توجه ما قرار داشت.
وی خاطرنشان کرد: برای ساماندهی رمپ بانک ملی دستگاهها توپ را به زمین دیگری میاندازند.
معاون بهزیستی مازندران با اعلام اینکه ما برای اینکه صحبتهای همه دستگاههای اجرایی را داشته باشیم، جلسه مشترک با همه دستگاهها برگزار کردیم، افزود: حتی وسائل آن خریداری شده است و اقدامات انجام شده که کار انجام شود و مصوب شده است ولی متاسفانه زمینه سازی مناسبی در این ارتباط انجام نمی شود.
قلندری ادامه داد: در گذشته شهرداری همکاری لازم را داشته و بانک ملی نسبت به خرید دستگاه اقدام کرده است اما باز هم این موضوع تاکنون به سرانجام نرسیده است.
به گزارش بلاغ، متولیان استانی وقتی پای صحبت از معلولان به میان میآید حرفهای زیادی برای گفتن دارند اما در عمل همکاری لازم در این ارتباط را ندارند.
موضوع رمپ بانک ملی شعبه میدان امام حسین(ع) ساری به مدیران شهرداری ساری، اعضای شورای شهر ساری، مدیرکل بهزیستی مازندران، بانک ملی و میراث فرهنگی ساری رسیده است و نکته جالب اینجاست که همه در این ارتباط دغدغه دارند اما وقتی صحبت از ایجاد رمپ مناسب که می شود توپ در زمین سایر ارگانها است.
بر اساس اطلاعات خبرنگار ما، بانک ملی دستگاه لازم برای ایجاد رمپ مناسب را خریداری کرده و منتظر مجوز از شهرداری و میراث فرهنگی برای نصب دستگاه است.
آنچه که هست مسئولان بانک ملی پیگیر موضوع هستند اما بازخوردهایی که از مسئولان و متولیان دریافت میکنند را در اختیار رسانهها قرار نمیدهند تا حداقل در این بخش اطلاع رسانی به صورت شفاف انجام شود.
برچسب ها :مازندران ،بانک ملی ،رسانه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0