کد خبر : 134024
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 ژانویه 2019 - 10:50
-

آمازون باارزش ترین برند جهان شد

آمازون باارزش ترین برند جهان شد

به گزارش قائم آنلاین، آمازون توانست بار دیگر با پشت سر گذاشتن مایکروسافت به باارزش ترین برند جهان تبدیل شود و مایکروسافت با ۷۸۳ میلیارد دلار ارزش در رده بعدی قرار گرفته است. اپل نیز که ضلع سوم باارزش ترین شرکت های جهان را تشکیل می دهد با ۷۰۲ میلیارد دلار ارزش در رده بعدی

به گزارش قائم آنلاین، آمازون توانست بار دیگر با پشت سر گذاشتن مایکروسافت به باارزش ترین برند جهان تبدیل شود و مایکروسافت با ۷۸۳ میلیارد دلار ارزش در رده بعدی قرار گرفته است. اپل نیز که ضلع سوم باارزش ترین شرکت های جهان را تشکیل می دهد با ۷۰۲ میلیارد دلار ارزش در رده بعدی قرار گرفته است. در حال حاضر ارزش هر سهم شرکت آمازون در بورس نیویورک ۱۶۲۹.۵۱ دلار است در حالی که ارزش هر سهم شرکت مایکروسافت ۱۰۲.۰۶ دلار است.

به گفته متخصصان، خدمات جدید آمازون در فضای ابری و تجارت الکترونیکی می‌تواند موفقیت این شرکت را بیش از پیش هموار کند. فاکتور مهم دیگر موفقیت آمازون را باید در مدیریت آن یعنی جف بزوس جستجو کرد که ثروتمندترین فرد حال حاضر در جهان است. آمازون هم چنین به مانند برخی از رقیبانش به مانند فیس بوک با مسایل سیاسی دست به گریبان نیست و تلاطمات فضای سیاست معمولا بر عملکرد آن تاثیری ندارند.

پیشتر در تابستان امسال ارزش هر سه شرکت برای نخستین بار از یک تریلیون دلار نیز گذشت اما در اواخر سال و به دلیل ریزش سنگین در بازارهای بورسی جهان، ارزش سهام این شرکت ها نیز تقریبا ۳۰ درصد ارزش خود را از دست داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 8 =