کد خبر : 142193
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فوریه 2019 - 22:05
-

شرایط سلب امتیاز و تخلیه خطوط بدهکار تلفن ثابت

شرایط سلب امتیاز و تخلیه خطوط بدهکار تلفن ثابت

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا بیدخام اظهار داشت: با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات با عنوان «دستورالعمل نحوه برخورد دارندگان پروانه با مشترکان بدهکار تلفن ثابت»، فرایند دایری و تخلیه تلفن ثابت صورت می‌گیرد. وی با بیان اینکه مشترکین تلفن ثابت به دو دسته ودیعه دار و دارای هزینه اتصال تقسیم می شوند، گفت:

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا بیدخام اظهار داشت: با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات با عنوان «دستورالعمل نحوه برخورد دارندگان پروانه با مشترکان بدهکار تلفن ثابت»، فرایند دایری و تخلیه تلفن ثابت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مشترکین تلفن ثابت به دو دسته ودیعه دار و دارای هزینه اتصال تقسیم می شوند، گفت: مشترکان خطوط ودیعه دار (کسانی که تلفن آن‌ها مربوط به مردادماه ۸۷ به قبل است)، در صورتی که مبلغ قبض به ۸۰ درصد مبلغ ودیعه برسد، شامل قطع یک‌طرفه می‌شوند و در مورد مشتریانی که دارای تلفن‌های هزینه اتصال هستند، چنانچه مبلغ قبض به بالای ۲۰ هزار تومان برسد، پس از گذشت ۱۵ روز از حداکثر زمان پرداخت قبض، شامل قطع یک‌طرفه می‌شوند.

بیدخام همچنین در خصوص پرداخت نشدن دو سیکل متوالی اضافه کرد: در صورت پرداخت نشدن دو سیکل متوالی با هر مبلغ بدهی، خطوط بدهکار شامل قطع دوطرفه می شوند و در صورت گذشت یک سال از تاریخ قطع دوطرفه، اگر مشترک با بی‌توجهی به اخطارهای صادرشده از طرف شرکت مخابرات اقدام به پرداخت بدهی نکند، دارنده پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت که در اینجا شرکت مخابرات ایران است، مطابق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، ملزم به جمع‌آوری، سلب امتیاز و تخلیه خط تلفن ثابت مشترک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =