کد خبر : 152270
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 آوریل 2019 - 14:45
-

روابط عمومی‌ها از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی عقب نمانند

روابط عمومی‌ها از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی عقب نمانند

به گزارش قائم آنلاین، جلسه انتخابات شورای روابط عمومی‌های شهرستان جویبار با حضور مسئولان روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد. فرماندار جویبار در این جلسه با بیان اینکه در حوزه اطلاع رسانی می توان بسیاری از ظرفیت‌های این شهرستان معرفی شود گفت: شهرستان جویبار دارای فرصت های مغفول مانده زیادی است که

به گزارش قائم آنلاین، جلسه انتخابات شورای روابط عمومی‌های شهرستان جویبار با حضور مسئولان روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

فرماندار جویبار در این جلسه با بیان اینکه در حوزه اطلاع رسانی می توان بسیاری از ظرفیت‌های این شهرستان معرفی شود گفت: شهرستان جویبار دارای فرصت های مغفول مانده زیادی است که کمتر به آن پرداخته شده است که می توان با اطلاع رسانی درست و دقیق و هنرمندانه این پتانسیل ها شناسایی شود.

سید علی اسد یکی از عوامل توسعه را آماده سازی زیرساخت‌ها دانست و بیان کرد: توسعه از مسیرهای مختلفی از جمله آماده سازی بسترهای زیرساختی به نتیجه می رسد اما آنچه که می تواند ماندگاری را در توسعه ایجاد کند حضور سرمایه گذار است که نقش روابط عمومی‌ها و رسانه‌های در جذب سرمایگذار با شناسایی ظرفیت‌ها ممکن خواهد بود.

وی تأکید کرد: با وجود ابزارهای نوین اطلاع رسانی روابط عمومی‌ها وارد عرصه جدید در حوزه وظایف خود شدند که می توان با بکارگیری این ابزارها مسیر توسعه را سریعتر و راحت‌تر طی کرد.

محمد مدانلو بخشدار مرکزی جویبار نیز با بیان اینکه تأسیس نهاد شوراها یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است گفت: شورا نهاد بی‌منتی است که در حال خدمتگزاری به مردم هستند.

وی کار روابط عمومی را هنر مدیریت افکار عمومی دانست و افزود: روابط عمومی ها می توانند اعتماد مردم که یکی از شاخص‌های سرمایه اجتماعی محسوب می شود تقویت و در جهت افزایش مشارکت گام بردارند.

بخشدار مرکزی جویبار تصریح کرد: روابط عمومی از عرصه فعالیت سنتی خارج شده و با وجود تکنولوژی‌های نوین که در این حوزه وارد شده است می‌تواند در جریان‌سازی و هدایت افکار عمومی نقش مهمی را ایفا کند.

عباس مهدوی مدیر روابط عمومی استانداری مازندران نیز در این جلسه گفت: تشکیل شورای روابط عمومی می تواند در نقش توسعه شهرستان جویبار نقش مهمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شورای روابط عمومی می‌تواند در ترسیم مدل توسعه شهرستان کمک کند اظهار کرد: شورای روابط عمومی می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مغفول مانده و ناشناخته را در سطح استانی و کشور به خوبی معرفی کند.

در پایان این جلسه انتخابات شورای روابط عمومی‌های شهرستان جویبار با حضور مسئولین روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد که نتیجه آن به شرح زیر است:

۱- محسن رحمانی، روابط عمومی دفتر امام جمعه جویبار؛ ۲۳ رأی
۲- جواد دهقانی، روابط عمومی شورای اسلامی شهر جویبار، ۲۲ رأی
۳- فرزاد آقایی، روابط عمومی شهرداری شهر جویبار، ۲۲ رأی
۴- منیره گوران، روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی جویبار، ۱۶ رأی
۵- علی کاکو، روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی، ۱۴ رأی
۶- شعبان دهقان، روابط عمومی اداره بهزیستی، ۱۳ رأی
۷- کمیل مجیدی، روابط عمومی اداره آموزش و پرورش، ۱۲ رأی
۸- مختار کریمی، روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۱۱ رأی
۹- روح الله مؤمن نژاد، روابط عمومی جهادکشاورزی، ۱۰ رأی

گفتنی است هفت نفر عضو اصلی این شورا و دو نفر عضو علی‌البدل هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =