معروف شدن بیشتر یزد با خبر نیویورک تایمز
به گزارش قائم آنلاین، «هما خورشیدی» در گفتوگو اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۱۹۸ گردشگر خارجی در فروردین ماه امسال به یزد سفر کردند که عمدتاً از کشورهای اروپایی همچون آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و سوئیس بودند. وی با اشاره به اینکه فروردینماه سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۰۰ گردشگر خارجی به شهر جهانی یزد
به گزارش قائم آنلاین، «هما خورشیدی» در گفتوگو اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۱۹۸ گردشگر خارجی در فروردین ماه امسال به یزد سفر کردند که عمدتاً از کشورهای اروپایی همچون آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و سوئیس بودند.
وی با اشاره به اینکه فروردینماه سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۰۰ گردشگر خارجی به شهر جهانی یزد سفر کردند، گفت: این گردشگران غالباً از کشورهای فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و چین بودند.
سرپرست معاونت گردشگری استان یزد، نقش تبلیغات گسترده در رشد گردشگران خارجی یزد را یادآور شد و گفت: تبلیغات گسترده به ویژه با برگزاری تورهای آشناسازی فعالان گردشگری، اپراتورها و خبرنگاران خارجی منجر به معرفی بیشتر یزد شد.
وی در همین رابطه افزود: انتشار اخباری بر مبنای معرفی یزد در دنیا به ویژه در نشریات خارجی مانند نیویورک تایمز نیز گویای نقش مؤثر تبلیغات در این حوزه بود.
خورشیدی به تأثیر برگزاری نمایشگاههای گردشگری در کشورهای خارجی نیز اشاره و تصریح کرد: نمایشگاههایی که در کشورهای مختلف دنیا به ویژه چین برگزار شد، یزد را به شبکههای تلویزیونی کشورهای بزرگ دنیا کشاند و بهتر معرفی کرد.
برچسب ها :گردشگری،میراث فرهنگی، صنایع دستی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0