پاسخ وزارت ارشاد به ماجرای تبلیغات مسالهدار شهری
به گزارش قائم آنلاین، احسان الله حجتی – مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – درباره تصویرهایی که از آگهیهای تبلیغاتی با محتوای نامناسب و ضداخلاقی در فضای مجازی و برخی مطبوعات منتشر شده است، گفت: ضمن بررسی کارشناسی تصاویر مذکور با گروهی از کارشناسان
به گزارش قائم آنلاین، احسان الله حجتی – مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – درباره تصویرهایی که از آگهیهای تبلیغاتی با محتوای نامناسب و ضداخلاقی در فضای مجازی و برخی مطبوعات منتشر شده است، گفت: ضمن بررسی کارشناسی تصاویر مذکور با گروهی از کارشناسان و متخصصان، با برخی از اسامی مندرج در آگهیها به عنوان آگهیدهنده تماس گرفتیم که مشخص شد چنین مواردی اصلاً وجود نداشته است.
وی افزود: البته نمیخواهم بگویم جعل است، بلکه میگویم این تصاویر دستکاری شده است. گاهی کاربران فضای مجازی چنین شیطنتهایی میکنند که البته بیپاسخ نمیماند و علاوه بر پیگیریهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمانها یا شرکتهایی که از نامشان در این فضاسازی، سو ء استفاده شده، اعلام کردند موضوع را از مجاری حقوقی پیگیری خواهند کرد.
روز گذشته در برخی رسانهها گزارشی در نقد بلیبوردهای شهری با محتوای نامناسب منتشر شد که در چند هفتهی گذشته در شبکههای مجازی و پیامرسانها دست به دست میشد.
برچسب ها :تبلیغات، تبلیغات،آگهی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0