راهاندازی سامانهای برای رای دادن شهروندان به تاکسیرانها
به گزارش قائم آنلاین، مهدی ابراهیمی در گفت وگو ، با بیان اینکه در سازمان تاکسیرانی در راستای توسعه نظارت مردمی بر شبکه تاکسیرانی اقدام به راهاندازی سامانهای برای رای دهی به رانندگان کردیم، گفت: پیش از این شهروندان برای آنکه بتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را به گوش مسئولان تاکسیرانی برسانند، با سامانه
به گزارش قائم آنلاین، مهدی ابراهیمی در گفت وگو ، با بیان اینکه در سازمان تاکسیرانی در راستای توسعه نظارت مردمی بر شبکه تاکسیرانی اقدام به راهاندازی سامانهای برای رای دهی به رانندگان کردیم، گفت: پیش از این شهروندان برای آنکه بتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را به گوش مسئولان تاکسیرانی برسانند، با سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ تماس میگرفتند اما حالا سامانهای راهاندازی شده تا ارتباط مردم با مسئولان تاکسیرانی تسهیل یابد.
وی با بیان اینکه شهروندان میتوانند از طریق تلفن همراه خود کددستوری #۷۷۷*۱۳۷* را وارد کرد و با درج پلاک تاکسی، به راننده مربوط نمره بدهند، گفت: شهروندان میتوانند در مورد آیتمهایی همچون سیستم گرمایشی یا سرمایشی، رفتار راننده، پاکیزگی خودرو و… رای دهند.
ابراهیمی با بیان اینکه امتیازات کسب شده برای رانندگان تاکسی بسیار مهم است چراکه می توانند به تناسب امتیازاتشان از باشگاه رفاه تاکسیرانی استفاده کنند، گفت: همچنین در جشن سالانه تاکسیران از رانندگانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، تقدیر خواهد شد.
برچسب ها :مدیریت ،تاکسیرانی ،باشگاه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0