۵ اصل در انتشار رپورتاژ آگهی که باعث افزایش فروش میشود
به گزارش قائم آنلاین، این مطلب توسط اداره بازرگانی ، با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است. به گزارش ایسنا، هر چقدر اصول و قواعد سئو، بازاریابی محتوا و خبرنگاری در رپورتاژ آگهی رعایت شود، بر کیفیت و جذابیت آن نیز میافزاید. اما کارشناسان این
به گزارش قائم آنلاین، این مطلب توسط اداره بازرگانی ، با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، هر چقدر اصول و قواعد سئو، بازاریابی محتوا و خبرنگاری در رپورتاژ آگهی رعایت شود، بر کیفیت و جذابیت آن نیز میافزاید. اما کارشناسان این حوزه همواره توصیههایی در این باب کردهاند که بهتر است برای موفقیت در انتشار رپورتاژآگهی آنها را رعایت کنید.
۱-عمل و عکسالعمل
این اصل در نوشتن رپورتاژ آگهی های با کیفیت، از آنچه فکر میکنید متداولتر است. در واقع کنش متقابل، جزئی از هستهی اصلی بازاریابی محتوا است. امروزه برندهای تجاری موفق، در زمینهی ارائهی چیزی ارزشمند در مقابل برقراری ارتباط با افراد بسیار توانا شدهاند.
مشتریان شما افرادی پر مشغله هستند. با ارائهی چیزی با ارزش در برابر وقت آنها، شانس بیشتری برای جلب توجهشان خواهید داشت.
۲-وفاداری و تعهد
فروشندگان ماهر میدانند که چگونه وفاداری مشتریان را از ابتدای کار کسب کنند. شاید نه از طریق فروش و بلکه با یک دمو یا نمونهی رایگان این کار شدنی باشد. اگرچه در ابتدای بازاریابی محتوا نباید بیش از اندازه بر فروش متمرکز بود، اما میتوانید از این اصل به خوبی بهره ببرید. با ارائهی یک متن قوی میتوانید به سرعت رابطهای دوستانه با مخاطبان برقرار نمایید و شانس آن که مخاطب به سایت شما رجوع کنند را افزایش دهید.
بعضی روشهای موثر در ایجاد تعهد در مخاطب برای مطالعهی کامل متن عبارتند از:
-استفاده از طنز
-تاکید و تمرکز روی مشکلات آنها
-شگفت زده کردن آنها از طریق ارائهی آمار و حقایق جالب
۳-شواهد مردمی
شما معمولا بیشتر از آنچه فکر کنید از شواهد اجتماعی برای تعیین اعتبار برندها استفاده میکنید. احتمالا شما نیز قبل از رفتن به یک هتل یا رستوران، نظرات افراد مختلف را در مورد آنجا بررسی میکنید.
بازخورد مشتریان و نظر مخاطبانتان را با افتخار منتشر نمایید، این کار باعث افزایش بازدید رپورتاژ آگهی شما می شود.
۴-دلپذیری
این واقعیت که مردم از افراد یا برندهایی خرید میکنند که آنها را دوست داشته باشند، امری کاملا اثبات شده است. لازم نیست شرکت شما مورد پسند همهی افراد باشد، اما باید برای مشتریان ایدهآلتان جذابیت بالایی داشته باشد.
۵-تسلط
اگر بدانید که راجع به چه چیزی حرف میزنید، مردم نیز به صحبتهای شما گوش میدهند. هنگامی که حرف از نوشتن متنهای عالی و جذاب به میان میآید، حتما لازم است که شما ترکیبی از حس تجربه و تلاش صادقانه را به مخاطب القاء نمایید. با اینکه هیچ راهی برای مخفی کردن ضعف شدید اطلاعات وجود ندارد، اما در ادامه چند روش برای آن که نوشتهتان مسلطتر به موضوع به نظر برسد پیشنهاد شده است:
-از حقایق تازه و آمار قابل اطمینان استفاده کنید.
-از افراد متخصص و در صورت امکان از مصاحبههای مستقیمشان نقل قول بیاورید.
-با دقت و ریزبینی به اصلاح ایرادها بپردازید.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
برچسب ها :کمپین، وسوسه،رپورتاژ
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0