پایان بازسازی خطوط ریلی لرستان
به گزارش قائم آنلاین، رحمت رحمتنژاد با اعلام این خبر افزود: فاز پایانی عملیات بازسازی خطوط ریلی ناحیه لرستان در بلاک قارون- بیشه به طول ۷۵۰ متر در تونل ۱۱۳ و پل راهآهن بیشه بهصورت شبانه روزی و بدون وقفه طی ۴۸ ساعت خاتمه یافت. وی ادامه داد: با اتمام این قسمت از عملیات پروژه
به گزارش قائم آنلاین، رحمت رحمتنژاد با اعلام این خبر افزود: فاز پایانی عملیات بازسازی خطوط ریلی ناحیه لرستان در بلاک قارون- بیشه به طول ۷۵۰ متر در تونل ۱۱۳ و پل راهآهن بیشه بهصورت شبانه روزی و بدون وقفه طی ۴۸ ساعت خاتمه یافت.
وی ادامه داد: با اتمام این قسمت از عملیات پروژه بازسازی خطوط ریلی محور جنوب به نقطه پایانی رسید.
رحمتنژاد خاطرنشان کرد: بلاک قارون- بیشه با طول ۱۷ کیلومتر به دلیل کوهستانی بودن مسیر پُر پیچ و خم، درّه و پرتگاههای عمیق حاشیه خط، وجود ۱۵ دستگاه تونل عمدتا طویل، ۵ دهانه پُل و قوسهای متعدد با شعاع ۲۲۰ و ۲۵۰ یکی از فنیترین بلاکهای راه آهن کشور است.
کار بازسازی خطوط ریلی لرستان شامل زیرسازی خط، تعویض ریل از U۳۳ به R۶۰ و جایگزینی تراورس از فلزی به بتُنی به طول ۱۵۷ کیلومتر در ۱۰ بلاک و ۱۱ ایستگاه در سال ۱۳۹۲ و از ایستگاه مومنآباد آغاز شده بود.
برچسب ها :راهآهن، لرستان ، ریل
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0