پخش فوتبال در فضای مجازی پولی شد
به گزارش قائم آنلاین، این اقدام و توافق با همکاری سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر در راستای آنچه «درآمدزایی مناسب و دفاع از منافع باشگاهها» عنوان شده، صورت پذیرفته است. در نامهای که در این ارتباط منتشر شده و به امضای رییس سازمان لیگ فوتبال رسیده است، موسسه فرهنگی دیجیتال رسانه گستر
به گزارش قائم آنلاین، این اقدام و توافق با همکاری سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر در راستای آنچه «درآمدزایی مناسب و دفاع از منافع باشگاهها» عنوان شده، صورت پذیرفته است.
در نامهای که در این ارتباط منتشر شده و به امضای رییس سازمان لیگ فوتبال رسیده است، موسسه فرهنگی دیجیتال رسانه گستر فراکاو به عنوان تنها کارگزار سازمان لیگ فوتبال و همچنین دارنده حقوق انحصاری عرضه، فراوری و انتشار محتوای مسابقات فوتبال و برنامههای جانبی آن (Licenser & right holder) در فضای مجازی معرفی شده و هرگونه انتشار، پخش و بازپخش محتواهای مربوط به مسابقات فوتبال ایران در کلیه بسترهای فضای مجازی و دیجیتال صرفا با مجوز کتبی موسسه فوقالذکر امکانپذیر است.
اما در حالی از این اقدام در فضای مجازی به عنوان راهی برای بازگشت «منافعی از پخش محتوای فوتبال به اهالی این رشته» یاد شده است که تا مدتها بر سر پرداخت حق پخش مسابقات فوتبال از تلویزیون بین صداوسیما و مسوولان لیگ اختلاف نظر بود و این مناقشه تا تهدید جدی مبنی بر ممانعت از ورود دوربینهای صداوسیما به ورزشگاه آزادی هم پیش رفت که تا امروز هم خبری رسمی مبنی بر حل شدن این اختلاف اعلام نشده است.
برچسب ها :فوتبال،اینترنت،لیگ برتر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0