استیل البرز به بلوغ تکنولوژیک رسیده است
به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام شرکت استیل البرز، دکتر نوید ایزدپناه مدیرعامل گروه صنعتی استیل البرز در این مراسم که عصر دوشنبه ۲ دیماه در محل فروشگاه جدید این شرکت -ششمین خانه استیل البرز – در مجتمع ایران مال برگزار شد، با اشاره به برخی محدودیتهای ناشی از تحریم و نوسانات قیمت ارز اظهار کرد: استیل
به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام شرکت استیل البرز، دکتر نوید ایزدپناه مدیرعامل گروه صنعتی استیل البرز در این مراسم که عصر دوشنبه ۲ دیماه در محل فروشگاه جدید این شرکت -ششمین خانه استیل البرز – در مجتمع ایران مال برگزار شد، با اشاره به برخی محدودیتهای ناشی از تحریم و نوسانات قیمت ارز اظهار کرد: استیل البرز تولید کننده و برند برتر ۶ گروه از کالاها و محصولات تجهیزات آشپزخانه شامل؛ اجاقگاز، هود، ظرفشویی، فر، ماکرویو و شیرآلات به شمار میرود و این شرکت در محصولات اصلی تجهیزات آشپزخانه لیدر بازار است.
وی ادامه داد: مکانیزمهای تحریمی برای تولیدکنندگان خسارتبار است و موجب افزایش هزینهها و قیمت محصولات میشود. دور جدید تحریمهای تحمیل شده به کشور ما نیز موجب افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی هزینههای تولید شده است اما تلاش شبانهروزی و بیشائبه مجموعه همکاران استیل البرز اعم از مدیران و پرسنل این مجموعه، موجب شده است که بتوانیم تأثیر افزایش هزینهها بر قیمت محصولات را تا حدود زیادی مدیریت کنیم و مصرفکنندگان را از مشکلات ناشی از افزایش قیمت و نوسانات قیمت محصولات مصون نگه داریم.
وی درعینحال تصریح کرد: تحریم از این منظر که قدرت خرید مصرفکننده را کاهش داده برای تولیدکنندگان یک تهدید قابل توجه است.
بینیازی استیل البرز از فناوری خارجی
ایزدپناه با تأکید بر حمایت گروه صنعتی استیل البرز از توسعه فناوری موردنیاز در داخل شرکت افزود: ما از سالها پیش در جهت توسعه فناوری مورد نیاز تولید محصولات گام برداشتیم و در این زمینه سرمایهگذاری کردیم. ما ابتدا فناوری را به کشور منتقل میکردیم و بر اساس نیاز بازار داخلی و اقتضائات و شرایط صنعت کشور این فناوری را داخلی میکردیم اما بهتدریج واحد تحقیق و توسعه شرکت با حمایتهایی که از این واحد داشتیم رشد کرد و به مرحلهای رسیدیم که محصولات ما دیگر کپی محصولات خارجی نیست، حتی در برخی محصولات این خارجیها هستند که محصول استیل البرز را کپی میکنند. بر این اساس اکنون به جرات میتوان گفت استیل البرز با تلاش متخصصان و کارشناسانی که در واحد تحقیق و توسعه این شرکت فعالیت میکنند به بلوغ تکنولوژیک رسیده و در محصولات خود فناوری منحصربهفرد را توسعه داده و نیازی به فناوری خارجی ندارد.
وی با یادآوری مواجه بودن بازار داخل با مازاد تولید در محصولات تجهیزات آشپزخانه خاطرنشان کرد: مازاد تولید موجب تقویت رویکرد صادراتی استیل البرز شده است و از طرفی قیمت محصولات را در بازار داخلی از بازار خارجی ارزانتر کرده است.
ایزدپناه همچنین گفت: بازار صادراتی ما در عربستان به دلیل مشکلاتی که با این کشور ایجاد شده است، از بین رفت اما در بازارهای صادراتی دیگر همچون قطر و کشورهای حوزه cis فعالیت و چشمانداز خوبی داریم.
محمدرضا حسومیان مدیر توسعه بازار گروه صنعتی استیل البرز نیز در این نشست خبری با اشاره به تغییرات ایجاد شده درروند تولید این شرکت در شرایط تحریمی، اظهار کرد: در شرایط تحریم و افزایش نرخ ارز با افزایش قیمت قطعات وارداتی مواجه شدیم. بر این اساس سهم قطعات داخلی را در محصولات جدید شرکت افزایش دادیم.
وی با بیان اینکه بر اساس نیاز و شرایط کنونی بازار توسعه محصولات اکونومی مدنظر داریم، گفت: بر این اساس ۲۰ مدل اجاقگاز، ۱۰ مدل هود و ۱۲ مدل ظرفشویی ازجمله محصولات جدیدی است که تولید آن را در دستور کار داریم، ضمناً در زمینهٔ ورقهای پوششدار تولیدات جدیدی در زیرمجموعه استیل البرز – هفت الماس – انجام شده که به ارتقاء کیفی محصولات ما کمک کرده است.
حسومیان تمرکز فروش این شرکت را بر کانال عمدهفروشان و شرکتهای پخش برشمرد و اظهار کرد: روشهای نوین فروش همچون فروش از طریق فروشگاه آنلاین شرکت نیز بخشی از فروش ما را تشکیل میدهد اما این روشها در حوزه محصولات تجهیزات آشپزخانه هنوز نوپا هستند و سهم کمی از سبد فروش را به خود اختصاص میدهند.
برچسب ها :استیل، فروشگاه ،تکنولوژیک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0