کد خبر : 220484
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 جولای 2020 - 5:22
-

حجاب، ارثیه ناب و هدیه‌ای ارزنده برای بانوان مسلمان است

حجاب، ارثیه ناب و هدیه‌ای ارزنده برای بانوان مسلمان است

به گزارش قائم آنلاین، حسین علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حجاب ارثیه‌ای ناب و هدیه‌ای ارزنده از جانب دخت نبی مکرم اسلام، برای بانوان مسلمان است و برای حفظ و ماندگاری حجاب چه خونها که ریخته نشد و چه سرها که بالای دار نرفت. وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته

به گزارش قائم آنلاین، حسین علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حجاب ارثیه‌ای ناب و هدیه‌ای ارزنده از جانب دخت نبی مکرم اسلام، برای بانوان مسلمان است و برای حفظ و ماندگاری حجاب چه خونها که ریخته نشد و چه سرها که بالای دار نرفت.

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته عفاف وحجاب، افزود: با هدف پاسداشت شهدای گرانقدری که در واقعه مسجد گوهر شاد برای دفاع از حرمت حرم، عفت و عزت مسلمانان در مقابل دژخیمان ستمگر، جانانه ایستادند سر تعظیم فرود می‌آوریم و احترام می‌گذاریم.

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر هفته عفاف و حجاب را فرصت مناسبی برای بازخوانی وقایع و حوادث تاریخی این ملت مظلوم دانست و تصریح کرد: مجموعه برنامه‌های این هفته به منظور ترویج فرهنگ فاطمی و سبک زندگی ایرانی اسلامی است که به مدت یک هفته در سطح پایگاه‌ها و ادارات شهرستان به اجرا در می‌آید.

این مسوول خاطرنشان کرد: بانوان ایرانی همواره در طول آغاز این نهضت ثابت کردند که مرد میدان‌های نبردند و شعار هیئات من الذله را در عمل به رخ دشمنان کشیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − نه =