کد خبر : 221289
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 جولای 2020 - 9:13
-

دعوت از مشتریان بانک ملی ایران برای استفاده حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری

دعوت از مشتریان بانک ملی ایران برای استفاده حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به این که شعب بانک‌ها از مراکز مستعد انتقال کرونا معرفی شده‌اند، این بانک مشتریانش را به استفاده از حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری دعوت کرد. با این حال در شعب بانک ملی ایران همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند. جداسازی پیشخوان‌ها با

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به این که شعب بانک‌ها از مراکز مستعد انتقال کرونا معرفی شده‌اند، این بانک مشتریانش را به استفاده از حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری دعوت کرد.

با این حال در شعب بانک ملی ایران همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند. جداسازی پیشخوان‌ها با نایلون، استفاده از دستکش و ماسک و نیز ضدعفونی کردن سطوح از جمله اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در واحدهای این بانک است.

همچنین بر اساس دستور مقام‌های مسئول، از روز سه شنبه ۳۱ تیرماه کارکنان بانک ملی ایران با دو سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

سامانه بام، اپلیکیشن بله، دستگاه‌های خودگردان و خودپرداز، همراه بانک، بانک آفیسر و … به عنوان درگاه‌های بانکداری غیرحضوری، بسیاری از خدمات را در اختیار مشتریان بانک ملی ایران قرار می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 16 =