پاسخگویی مرکز ۱۴۲۰ تامین اجتماعی به سوالات بیمه بیکاری تا ۸ شب
به گزارش قائم آنلاین، علی اکبر ربیع زاده در گفت وگو ، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک مرکز ارتباطات مردمی دارد که در یکی دوسال اخیر با رویه جدیدی شروع به کار کرده است گفت: این مرکز ارتباطات مردمی هم از طریق تلفن ۱۴۲۰ و هم از طریق وبسایت سازمان تامین اجتماعی در
به گزارش قائم آنلاین، علی اکبر ربیع زاده در گفت وگو ، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک مرکز ارتباطات مردمی دارد که در یکی دوسال اخیر با رویه جدیدی شروع به کار کرده است گفت: این مرکز ارتباطات مردمی هم از طریق تلفن ۱۴۲۰ و هم از طریق وبسایت سازمان تامین اجتماعی در دسترس است.
وی افزود: سرشماره ۱۴۲۰ بدون نیاز به پیش کد از سراسر کشور قابل شماره گیری است.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه همکاران مستقر ما در مرکز ارتباطات مردمی آمادگی کامل برای پاسخگویی به مشکلات بیمه شدگان را دارند و اطلاعاتشان جامع و خوب است اظهار کرد: اگر هم موضوعی نیازمند ارجاع و استعلام از معاونتهای مربوط باشد این کار انجام و تلاش می شود مخاطبان به خوبی راهنمایی شوند و پاسخ خود را دریافت کنند.
ربیع زاده درباره بیمه بیکاری ایام کرونا نیز گفت: وزارت رفاه طی سه دوره اسفند، فروردین و اردیبهشت بیمه کرونا را پرداخت کرده که یک مبنای آن بر اساس سوابق موجود و اطلاعات بیمه شدگان فعال ما بود. ما با وزارت رفاه مشارکت کردیم و این اطلاعات در اختیارشان قرار گرفت.
وی افزود: بیمه بیکاری کرونا به تعدادی از افراد که بیمه شده نبودند نیز پرداخت شد که هرکدام پروسه خاص خودشان را داشتند.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از ثبت نام شدگان، مبالغ بیمه بیکاری دریافت کردهاند، درباره آن دسته از افراد که هنوز این مبلغ را دریافت نکرده اند گفت: بیمه شدگان در ساعات اداری و حتی تا ۸ شب میتوانند با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تماس بگیرند، همکاران ما پاسخگو هستند.
وی ادامه داد: البته تعداد تماسها زیاد است و ممکن است مدت زمان انتظارشان پشت خط زیاد باشد زیرا اکنون افراد بسیاری به علت بیمه بیکاری و سایر موارد تماس می گیرند، خط ها شلوغ است ولی همکاران ما با تمام ظرفیت پاسخگو خواهند بود و مشکلی نداریم.
برخی مخاطبان ایسنا در کامنت هایی ذیل خبر “واریز بیمه بیکاری کرونا برای ۹۰ درصد مشمولان/ جاماندگان با ۱۴۲۰ تماس بگیرند” به مشکلات سامانه پاسخگویی ۱۴۲۰ تامین اجتماعی اشاره کرده و خواهان تسریع در پاسخگویی بودند.
برچسب ها :بیمه ،تامین اجتماعی ، فناوری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0