برندسازی به صرفه توسط بازدیدهای گوگل
به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام بازدید یار، یکی از راهکارهای افزایش بازدید گوگل که توسط خرید بازدید گوگل صورت میگیرد، برندسازی اقتصادی در موتورهای جستجو است. تابهحال با خود فکر کردهاید که یکی از رایجترین اشتباهاتی که بین تمامی رقبا یا کسانی که بهتازگی میخواهند یک وبسایت یا کسبوکار جدیدی را برپا کنند، بیتفاوت بودن نسب به
به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام بازدید یار، یکی از راهکارهای افزایش بازدید گوگل که توسط خرید بازدید گوگل صورت میگیرد، برندسازی اقتصادی در موتورهای جستجو است.
تابهحال با خود فکر کردهاید که یکی از رایجترین اشتباهاتی که بین تمامی رقبا یا کسانی که بهتازگی میخواهند یک وبسایت یا کسبوکار جدیدی را برپا کنند، بیتفاوت بودن نسب به مهمترین مبحث بهینهسازی، یعنی SEO میباشد.
باید تأکید کنیم که یکی از سخت گیرانهترین بررسیهایی که گوگل انجام میدهد همان SEO میباشد که در واقع همان تجربۀ کاربری وبسایت شماست.
خرید بازدید گوگل از طریق راهکارهایی که SEO در اختیار شما قرار داده است و شما حتماْ باید نسبت به آن توجه ویژهای داشته باشید، برند سازی اقتصادی در موتورهای جستجو میباشد.
پایه اصلی برند سازی در گوگل همان خرید بازدید گوگلی است که در بالا به آن اشاره کردهام، اما نکته کلیدی آن است که چگونه باید بازدید گوگل سایت خود را سفارش دهیم و این که بازدیدها باید چه شاخصهایی داشته باشند.
۱-فاکتورهای مهم در برندسازی اقتصادی در موتورهای جستجو
اگر بخواهیم خرید بازدید گوگل را بهواسطۀ برندسازی اقتصادی در موتورهای جستجو که تصویر بالا، نمای ظاهری آن را نشان میدهد، به شما توضیح دهیم به موارد زیر می رسیم:
Useful: محتوای شما باید مفید باشد
Usable: محتوا و تمام وبسایت شما باید برای هر نوع کاربری قابل استفاده باشد
Desirable: هدف شما باید برای مخاطب آن قابل طراحی باشد
Finable: با تمرکز روی محتوا، جستجوی شما باید بسیار آسان باشد
Accessible: وبسایت شما باید در کل یک مجموعهای باشد که برای هر نوع مخاطبی در دسترس باشد
Credible: نام برند اقتصادی شما باید یک مارک معتبر و قابل اعتماد باشد
۲- تاثیر محتوا در سئو و برندسازی آنلاین
در مبحث خرید بازدید گوگل به شیوۀ برندسازی اقتصادی در موتورهای جستجو، مهمترین و تأثیرگذارترین عامل، همانطور که قابل حدس است، محتوا میباشد. در واقع محتوا شالودۀ موفقیت یک برند اقتصادی است.
گام نخست در برندسازی آنلاین اقتصادی، برقرار سازی یک ارتباط توام با شناخت و آگاهی میباشد. به همین خاطر برندی که قصد ساخت آن را دارید باید دارای قابلیت دیده شدن یا کشف شدن باشد. برای این که برند شما بر پایۀ کلمات کلیدی درست و حسابشده و دقیق باشد، باید قدمهای زیر را در راستای خرید بازدید گوگل بردارید:
استفادۀ بجا، هوشمندانه و عاقلانۀ واژههای کلید
تمرکز و تفکر عمیق دربارۀ انتخاب تیترها
استفادۀ حسابشده از تگها و بهینهسازی آنها بهعلاوۀ برچسبهای مناسب
۳- نقش برجستۀ تجربۀ کاربری در برندسازی اقتصادی آنلاین
خرید بازدید گوگل بهواسطۀ نقش مهمی که تجربۀ کاربری در برندسازی اقتصادی و آنلاین مهمترین قسمت این مبحث میباشد. UXmote گزارشی تهیه و ارایه کرده که طبق آن، شرکتها میتوانند به ازای هر یک دلاری که روی بخش تجربۀ کاربری سرمایهگذاری میکنند، تقریباً صد دلار سود بالاتری کسب کنند.
عدهای بر این باورند که SEO و تجربۀ کاربری در مقابل هم بوده و باهم تضاد دارند که کاملاً اشتباه است. ما میتوانیم با ارسال بازدیدهای با کیفیت بالا این شاخصها (تجربه کاربری بالا) را برای گوگل شبیهسازی کنیم و گوگل فکر کند که کاربران در حال گردش در سایت ما هستند. ارگانیک ویزیت یکی از بهترین وبسایت های ارائهدهنده این خدمات میباشد.
نقش برجستۀ تجربۀ کاربری در برندسازی اقتصادی آنلاین
SEO و تجربۀ کاربری به شیوهای مناسب و کاملاً موثر باهم در تعامل بوده و هماهنگ هستند. به خاطر داشته باشید خرید بازدید گوگل به طریق برندسازی اقتصادی در گوگل هنگامی روال صعودی را شروع میکند که شما بر خرید بازدید گوگل تمرکز نکنید.
بلکه برعکس بر عواملی که شاید به نظر خیلیها مهم نیستند، مانند کیفیت محتوا، قابلیتهای برندی که میسازید و تأثیر آن روی SEO تمرکز کنید تا با خرید بازدید گوگل همچون ستارهای در صفحۀ اول گوگل بدرخشید.
برچسب ها :گوگل ، سایت، مسجل
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0