کد خبر : 241306
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 نوامبر 2020 - 16:50
-

طرح زمستانه تاکسیرانی شهر تهران کلید خورد

طرح زمستانه تاکسیرانی شهر تهران کلید خورد

به گزارش قائم آنلاین، طرح زمستانه تاکسیرانی شهر تهران کلید خورد سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آمادگی سازمان تاکسیرانی برای فصل سرما با هدف خدمات رسانی مناسب به شهروندان در ایام بارش نزولات آسمانی با اولویت رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد. محمد روشنی با بیان این خبر گفت:

به گزارش قائم آنلاین، طرح زمستانه تاکسیرانی شهر تهران کلید خورد

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آمادگی سازمان تاکسیرانی برای فصل سرما با هدف خدمات رسانی مناسب به شهروندان در ایام بارش نزولات آسمانی با اولویت رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

محمد روشنی با بیان این خبر گفت: همزمان با آغاز فصل سرما و شروع بارش های فصلی، هماهنگی های لازم در خصوص “آمادگی کامل برای خدمات رسانی شایسته به شهروندان” صورت گرفته و دستورالعمل مربوطه تهیه و به تاکسیرانی مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شده است.

روشنی افزود: نظارت بر عملکرد خطوط و آماده باش گشت های میدانی و رصد لحظه ای فعالیت تاکسی ها از مهمترین تمهیدات پیش بینی شده است تا زمان انتظار مسافران در هنگام بارندگی به حداقل ممکن برسد هر چند که با توجه به همزمانی این طرح با محدودیت های جدیدکرونایی با شرایط متفاوتی نسبت به گذشته روبرو هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر ایام بارندگی، اعمال محدودیت های جدید کرونایی نیز موجب افزایش احتمالی حجم مسافر در شیفت عصرگاهی خواهد شد که اعزام تاکسی های پوششی در این خصوص در دستور کار است.

روشنی با اشاره به اینکه طرح زمستانه سازمان تاکسیرانی از ابتدای آذر آغاز و تا پایان اسفند سال جاری ادامه دارد، گفت: علاوه بر تمهیدات ایام بارندگی، نظارت بر رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی مقابله با شیوع بیماری کرونا از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده اجباری از ماسک توسط تاکسیران و مسافرین، باز بودن ضربدری شیشه های خودرو، ضدعفونی تاکسی در این طرح لحاظ شده است.

وی نصب پوشش های نایلونی به عنوان جداکننده فضای تاکسیران از مسافران را از دیگر فعالیت های سازمان تاکسیرانی برای حفظ سلامتی رانندگان برشمرد و افزود: تاکسیرانان متقاضی برای دریافت این خدمت رایگان می توانند به سایت باشگاه رفاه تاکسیران مراجعه و ثبت نام کنند.

بنبراعلام روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران،وی یادآور شد: تاکسیرانان تهرانی تحت آموزش های لازم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دستورالعمل های فصلی اهتمام جدی و مشارکت موثری دارند ولی همچنان سامانه تلفنی ۱۸۸۸ آماده دریافت پیشنهادات، شکایات و نقطه نظرات شهروندی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =