انتصاب رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «علی محبی»، رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش شد.
به گزارش عصرقائم، در متن حکم یوسف نوری آمده است: باتوجه به مراتب شایستگی، تعهد و سوابق جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش» منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال، پیروی از منویّات و اقدام در مسیر تحقق مطالبات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و سیاستهای رئیس محترم جمهور، ضمن توجه به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سیاستهای کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابگری»، «مردمداری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» در پیگیری موارد زیر اهتمام و جدیّت داشته باشید:
بررسی و شناسایی مسائل اساسی– راهبردی و فوری نظام تربیتی کشور و نیازهای پژوهشی بخشهای مختلف وزارت و اجرای طرحهای مطالعاتی براساس سفارش معاونتها، سازمانها و مراکز وابسته
هماهنگی کامل با سیاستها و برنامههای سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی و اهتمام ویژه نسبت به انجام پژوهشها و مطالعات موردنیاز آن سازمان
سازماندهی وضعیت هیئت علمی پژوهشگاه، اهتمام نسبت به استفاده حداکثری از ظرفیتها و ارتقای توان و انگیزه نیروهای موجود و جذب عناصر علمی کارآمد، مؤمن و انقلابی
رصد و پایش تحولات آموزشی و تربیتی در سطح ملی، منطقهای و جهانی و تهیه گزارشهای مطالعاتی– پژوهشی کیفی و تأثیرگذار در تصمیم سازیها و تصمیمگیریها در سطوح مختلف وزارت
تحول در رویکردها، فرآیندها و قالبهای پژوهشی متناسب با مأموریتها، انتظارات و اقتضائات معاصر
اهتمام و پیگیری نسبت به کاربست یافتههای پژوهشی در بخشها و سطوح مختلف وزارت
توسعه فرهنگ پژوهش و پژوهشگری در سطوح مختلف نظام تربیت رسمی عمومی و حمایت از معلمان پژوهنده با استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود و ابتکار برنامهها و سازوکارهای جدید
توفیق روزافزون جنابعالی و اعضای هیئت علمی، مدیران و کارشناسان آن پژوهشگاه را از خداوند متعال خواستارم.
برچسب ها :آموزش و پرورش ، پژوهشگاه ، وزیر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0