پاسداری از موفقیتهای بانک شهر با هوشمندسازی و مدیریت نوآورانه محصولات و خدمات
مدیران ارشد بانک شهر با اشاره به ضرورت پاسداری از دستاوردها و موفقیتهای چشمگیر این بانک در شبکه بانکی؛ بر هوشمندسازی و مدیریت نوآورانه محصولات و خدمات تاکید کردند.
به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همایش تخصصی مدیران ارشد ستادی و روسای شعب بانک شهر به مدت ۲ روز با محوریت “بهبود بهرهوری با تاکید بر شناسایی نقاط توانمندساز شعب ” آغاز شده است.
در روز نخست این همایش عملکرد کلی در شاخصهای برنامه عملیاتی بانک شهر در حضور مدیران ارشد و روسای شعب تشریح و در روز دوم کارگروههای “جذب منابع”، “مصارف”، “ارزی”، “فناوری اطلاعات”، “وصول مطالبات غیرجاری”، “سرمایههای انسانی و آموزش”، “املاک” و “مسائل نوین بانکداری” به اعلام برنامههای خود برای هموار ساختن مسیر پیشرفت بانک پرداختند.
دکتر جواد عطاران رئیس هیات مدیره بانک شهر در مراسم افتتاح این همایش با بیان اینکه نقش شعب در بانکداری و نظام بانکی نقش پررنگ و بی بدیلی است، گفت: درحال حاضر و با توجه به دستاوردهای شبکه بانکی در حوزه فناروی اطلاعات، هر شعبه بانک میتواند به عنوان یک واحد مستقل عمل کرده و در واقع کارکنان شعب به عنوان خط مقدم رقابت در شبکه بانکی معرفی میشوند.
وی خاطرنشان ساخت: شعب با موفقیت در جذب، تخصیص بهینه منابع، کسب درآمدهای کارمزدی و کاهش هزینهها؛ میتوانند نقش خود را در دستیابی به سوددهی هر بانک بیش از بیش پررنگ کنند.
عطاران با تاکید بر اینکه شاهد بلوغ سازمانی در سطح شبکه شعب بانک شهر هستیم، گفت: مفهوم بلوغ سازمانی در سطح شبکه شعب بدین معنی است که هر شعبه بتواند به عنوان واحدی مستقل برخی از امور ستادی را با مصلحت اندیشی سازمانی تدبیر نموده و با انجام مذاکرات بتواند منفعت بانک را تأمین کند.
رئیس هیات مدیره بانک شهر تصریح کرد: یک رئیس شعبه موفق باید یک بانکدار حرفهای و یک مدیر حرفهای باشد و به همکاران خود به عنوان فرزندان خویش نگریسته و زمینههای لازم را برای رشد و پیشرفت ایشان مهیا کند.
دکتر برات کریمی معاون برنامهریزی و توسعه بازار بانک شهر نیز در این همایش با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد هماهنگی، همدلی و گفتمان مشترک میان صف و ستاد بانک هستیم، گفت: برای اینکه بتوانیم جایگاه بانک را در میان شبکه بانکی کشور ارتقاء داده و در پایان سال در میان بانکهای برتر کشور قرار بگیریم، نیاز به همافزایی بیشتر در سازمان و تعامل با مشتریان داریم.
وی با اشاره به سنجش و ارزیابی تخصصی عملکرد شعب در سال جاری، گفت: شناساندن ظرفیتهای بانک به مشتریان، توجه به اصول مشتریمداری و حرکت در مسیر قانون باعث بهبود عملکرد شعب و خلق دستاوردهای مهم برای بانک شهر شده است.
کریمی با تاکید بر اینکه امروز بانک شهر خود را به عنوان بانکی محبوب و متمایز در ارائه خدمات به مشتریان معرفی میکند، تصریحکرد: بر همین اساس باید توجه داشت که عملکرد یکایک همکاران و هماهنگی آنها در تمامی واحدهای صف و ستاد بانک حائز اهمیت است و در موفقیت یا شکست اهداف و برنامههای عملیاتی بانک تأثیر به سزایی دارد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0