نوری: به مطالبات معلمان و اولیاء توجه ویژه داشته باشیم
وزیر آموزش و پرورش گفت: بهره وری در آموزش و پرورش، کارایی و اثربخشی را شامل می شود و باید به آن توجه کرد.
به گزارش عصرقائم، یوسف نوری در گردهمایی معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادارات کل آموزش و پرورش استانهای کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: در آموزش و پرورش مهم انجام دادن تکلیف به خوبی است، لذا اعتقاد دارم این مجموعه باید علمی و سرشار از تجربه اداره شود.
نوری ادامه داد: بخش مهمی از فعالیتهای آموزش و پرورش به معاونان برنامه ریزی مرتبط است تا ساز و کار فعالیتها را به درستی تنظیم کنند و یک آرایش درست و منطقی داشته باشیم تا همکارانمان بتوانند به راحتی در فضای مهیا شده به انجام فعالیت بپردازند.
وزیرآموزش و پرورش اظهارکرد: در نظام آموزش و پرورش کشور باید به بهرهوری توجه کنیم و اثربخشی کارهایمان را دریابیم. بهرهوری؛ کارایی و اثربخشی را شامل میشود، لذا باید به آن توجه کرد و متولی و تنظیمگر این امر شما معاونان هستید.
وی در ادامه عنوان کرد: لازم است از همه ظرفیتهای موجود در آموزش و پرورش مانند ظرفیت معلمان، بازنشستگان و پیشکسوتان، اولیا و دانش آموزان استفاده کنیم و به مطالبات آنان توجه ویژه داشته باشیم.
نوری گفت: باید بر روی حکمرانی خوب و موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشتر کار کنیم و فعالیتهایمان را در بسترهای نوین انجام دهیم. همچنین مشارکت دادن بخشهای عمومی و خصوصی نیزکاری است که باید معاونان برنامه ریزی و توسعه منابع انجام دهند.
وزیر آموزش و پرورش بر نقش موثر خیرین در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع تاکید کرد و گفت: از مردم و دانشگاهیان برای انجام کارها کمک بخواهید و با ایجاد یک شبکه و راه اندازی یک نظام شبکهای، کارها را پیش ببرید.
به گزارش مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزشوپرورش، وی ادامه داد: در موضوع مسکن و بیمه فرهنگیان اقدامات خوبی انجام دهید ما نیز از اینگونه اقدامات پشتیبانی و حمایت میکنیم و پروژههای نیمه تمام را با مشارکت تمام کنید.
برچسب ها :آموزش و پرورش ، اردوگاه ، مسکن
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0