کد خبر : 322112
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 جولای 2024 - 17:03
-

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دیدار با مردم ولایتمدار قائم شهر:

تفکر آیت الله رئیسی را مردم قائم شهر لمس کردند

تفکر آیت الله رئیسی را مردم قائم شهر لمس کردند

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دیدار با مردم ولایتمدار قائم شهر، گفت: ما مدیریت رفاقتی، باندباز و قرینه ای را دیدیم و‌ برای کنار گذاشتن چنین تفکری خادم جمهور از خود گذشت تا تفکر جهادی در مدیران دولتی را نهادینه کند.

به گزارش عصرقائم، امیرحسین قاضی زاده شامگاه دوشنبه در مراسمی که در جمع مردم در میدان طالقانی قائم‌شهر برگزار شد اظهار کرد: قدرت الهی منشا نظام دینی ماست و شیطان همیشه تلاش می‌کند تا از مسیرهای اغوا کننده‌ای در مسیر انسان قرار دهد تا انسان  به سعادت نرسد.

وی افزود: عدالت یعنی توزیع فرصت های برابر که جامعه در آن رشد کند، فساد برتری‎طلبی موجب می‌شود برخی منابع زیر زمینی در آسیا مانند نفت را می‌برند و در آفریقا معادن الماس را می‌برند و در گذشته برای اینکه به منایع ثروت دیگران برسند جنگ می کردند اما استعمار جدید با ۱ میلیارد دلار تبلیغات در جریان سازی فکری و تبلیغات رسانه ای به مسایل مردم دست می گذارند و افرادی که به آنها وابستگی فکری دارند انها را مسلط می کنند.

رئیس سازمان بنیاد شهید کشور با بیان اینکه بیگانگان توسط جریان نفوذ ‌‌خواص بر کشورها مسلط می شوند و این ماحصل بی عدالتی است، گفت: حق کشاورزی است که بازحمت کار می ‌‌کند و به حق خود نمی‌رسد باید ادا شود و کشور ما سالها درگیر طاغوت بود اما اینها دست بردار نیستند.

این مسوول خاطرنشان کرد: : ریسی افتخار می‌کرد که سرباز مردم باشد و هرجا مشکلی بود تلاش می‌کرد تا مشکل را مرتفع کند و‌ خدا به شهید رییسی نمره قبولی داد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به پایان مدیریت رفاقتی، باندباز و قرینه ای در دولت خادم شهید، تصریح کرد: امروز حمایت از جلیلی حمایت از مصداق نیست حمایت از خط نورانی است و حق مردم است که انتخاب کنند.

وی گفت: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم، هیچ موفقیتی بدون مجهادت نصیب کسی نمی شود، بصیرت بخشی و اگاهی سازی در جامعه باید انجام شود
و بدون رحمت الهی در هیچ حوزه‌ای موفق نمی شویم.

رییس بنیاد شهید کشور بیان کرد: کارخانه نساجی چند سال بسته بود و ایت‌الله رییسی به روال ادارای اکتفا نکرد، همچنین اتمام بیمارستان رازی نیز عزم و اراده شهید رییسی بود.

این مسوول با تاکید بر خدمات شهید جمهور گفت: کسی که لباس خدمت به تن می کند خواب ندارد و ایت الله رییسی می‌گفت، “نگو‌نامه نوشتم، پیگیری کردی؟کار باید به نتیجه برسد”، اگر لازم باشد ۱۷ بار به شهری می‌روم تا مشکل ان شهرستان حل شود، از همین رو آبرسانی به جنوب احیای کارخانجات و کاهش ۵۰ درصدی بیکاری از جمله اقدامات رییسی بود.

قاضی زاده هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: ما در این انتخابات با رای به جلیلی نه به اشرافیت می گوییم نه به کم کاری و رانت بازی و ناامید کردن مردم می گوییم تا نتیجه رضایت خدای رحمان ایجاد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =