کد خبر : 322352
تاریخ انتشار : شنبه 3 آگوست 2024 - 14:50
-

رئیس ستاد اجرایی کنگره شهدای مازندران خبر داد:

آغاز لیگ رسانه‌ای کنگره شهدای مازندران

آغاز لیگ رسانه‌ای کنگره شهدای مازندران

رئیس ستاد اجرایی کنگره شهدای مازندران از آغاز لیگ رسانه‌ای کنگره شهدای استان از امروز به طور رسمی به مدت ۱۲ هفته خبر داد و خواستار مشارکت گسترده اصحاب رسانه و خبرنگاران در این لیگ رسانه‌ای شد.

به گزارش عصرقائم، عسکری مجیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ با بیان اینکه دومین کنگره بزرگ شهدای مازندران، امسال در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: لیگ رسانه‌ای کنگره شهدای مازندران از امروز به مدت ۱۲ هفته آغاز شده است.

وی با این توضیح که  این لیگ به صورت هفتگی و در هفت محور برگزار می‌شود؛ افزود: خبرنگاران می‌توانند در بخش تیتر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و مقاله، چندرسانه‌ای، عکس، مستند، فیلم و اینفوگرافیک شرکت کنند.

معاون هماهنگی سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه در هر بخش سه آثار قابل ارسال است، خاطرنشان کرد: آثار خبرنگاران که در لیگ رسانه‌ای کنگره شهدای مازندران ثبت‌نام کنند در هر هفته بررسی و داوری خواهد شد و به نفرات برتر جوایز نقدی پرداخت خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای مازندران خواستار مشارکت گسترده اصحاب رسانه و خبرنگاران در لیگ رسانه‌ای کنگره شهدای استان شد و ادامه داد: ارسال آثار برای شرکت در هفته اول این رقابت‌ها از روز گذشته آغاز شده و تا ۱۹ مردادماه ادامه دارد.

این مسئول با اعلام اینکه آثار ارسالی در این بازه زمانی باید در رسانه‌های رسمی یا فضای مجازی منتشر شده باشد، خاطرنشان کرد: تنوع در بخش‌ها نشان‌دهنده‌ گستردگی و تنوع فعالیت‌های رسانه‌ای در استان است.

مجیدی با اشاره به اینکه به دلیل استقبال اهالی رسانه، سامانه ثبت‌نام تا پایان هفته اول مسابقات فعال خواهد بود، اظهار کرد: جدول زمان‌بندی ارسال آثار نیز در سایت کنگره شهدای مازندران به آدرس jangoderang.ir  درج شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به تنوع شرکت‌کنندگان و بخش‌های مختلف، انتظار می‌رود که این رویداد به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رویدادهای رسانه‌ای در سطح استان تبدیل شود، تصریح کرد: اعلام نتایج هفتگی و انتشار آثار برگزیده پایان هر هفته از طریق سایت کنگره شهدای مازندران منتشر می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی کنگره شهدای مازندران گفت: برپایی نمایشگاه تجسمی، سمفونی هنری و اجلاسیه‌های متعدد دانشجویی از دیگر برنامه‌های کنگره بزرگ شهدا در استان است.

وی از برگزاری نمایش بزرگ میدانی «راز سرزمین عشق» در ساحل نوشهر خبر داد و افزود: این نمایش می‌تواند به عنوان یک ابزار مؤثر در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و معرفی شهدای گرانقدر به نسل جوان عمل کند.

انتهای خبر/بلاغ مازندران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − نه =