شرکتهای استارتآپ، پیشتاز و عامل ایجاد موج اول توسعه تکنولوژی در کشورند
به گزارش قائم آنلاین، بهزاد سلطانی در پنل تخصصی الگوی اسلامی پیشرفت، ابتدا به تحلیل مختصری در مورد میزان وجود نوآوری در استارتآپها پرداخت و گفت: استارتآپها در ایران در مرحله ایدهپروری بیشتر کپی میکنند تا نوآوری، که البته این موضوع به طور طبیعی و به دلیل تجربه کشورهای دیگر نهتنها مشکلی ندارد بلکه برای
به گزارش قائم آنلاین، بهزاد سلطانی در پنل تخصصی الگوی اسلامی پیشرفت، ابتدا به تحلیل مختصری در مورد میزان وجود نوآوری در استارتآپها پرداخت و گفت: استارتآپها در ایران در مرحله ایدهپروری بیشتر کپی میکنند تا نوآوری، که البته این موضوع به طور طبیعی و به دلیل تجربه کشورهای دیگر نهتنها مشکلی ندارد بلکه برای انتقال سریع ایدههای روز ضروری است.
وی افزود: در مرحله توسعه محصول نیز به دلیل اینکه اکثر استارتآپها در حوزه خدمات و IT فعالیت میکنند، حجم فعالیت در توسعه محصول به نسبت سایر مراحل کمتر بوده و در پی آن نوآوری کمتری نیز مورد نیاز است؛ ولی در مرحله بازار استارتآپها کاملاً نوآور بودهاند و با کسب سهم قابل توجهی از بازار توانستهاند پیشتاز بوده و موج تحول فناوری در کشور ایجاد کنند.
سلطانی ادامه داد: تحلیلی که از شرکتهای دانشبنیان ارائه شد، متفاوت بود و نشان میدهد شرکتهای دانشبنیان چون در تبدیل ایده به محصول تولیدی عمدتاً فعالیت میکنند، در مرحله توسعه محصول نوآوری بیشتری دارند و قوی هستند، ولی در نوآوری بازار کمتر موفق بودهاند.
برچسب ها :صندوق،دانشبنیان،بازار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0