کد خبر : 145541
تاریخ انتشار : جمعه 15 مارس 2019 - 11:50
-

چالش‌های روابط عمومی در مسیر حرکت واقعی

چالش‌های روابط عمومی در مسیر حرکت واقعی

به گزارش قائم آنلاین، محمدسلطانی فر، استاد روزنامه‌نگاری در این نشست به تحلیل و بررسی چالش‌های روابط عمومی‌ها در مسیر حرکت واقعی پرداخت. سلطانی‌فر در این نشست انجام کارها و فعالیت ها جهت به تصویر کشیده شدن، خود نمایش دادن کارها (دوربینی شدن مسئولان)، جدایی مسولان از مردم، نشناختن درد واقعی جامعه،غالب شدن تشریفات به

به گزارش قائم آنلاین، محمدسلطانی فر، استاد روزنامه‌نگاری در این نشست به تحلیل و بررسی چالش‌های روابط عمومی‌ها در مسیر حرکت واقعی پرداخت.

سلطانی‌فر در این نشست انجام کارها و فعالیت ها جهت به تصویر کشیده شدن، خود نمایش دادن کارها (دوربینی شدن مسئولان)، جدایی مسولان از مردم، نشناختن درد واقعی جامعه،غالب شدن تشریفات به جای فعالیت‌های حرفه‌ای، سبقت گرفتن بر بالابردن تشریفات از دیگر امور، تکراری بودن فعالیت ها(بولتن و…)عملکردها، جشنواره‌ها، عمیق نبودن فعالیت های روابط‌عمومی‌ها، عمیق نشدن فعالیت‌ها بواسطه حضور روابط‌عمومی‌ها در دیگر واحدهای سازمان را به عنوان بخشی از چالش‌های روابط عمومی در مسیر حرکت واقعی برشمرد.
سلطانی‌فر همچنین، عدم نوآوری، بزرگ‌نمایی فعالیت‌ها و کوچک‌نمایی و نشان ندادن ضعف‌ها، شعاری کردن فضای جامعه، جایگزینی شعار به جای شعور، بسته بودن دایره حوزه‌های روابط‌عمومی، هزینه تراشی‌های بی‌مورد را چالش‌های دیگر روابط‌عمومی خواند و با برشمردن شرایط عمومی کشور در سال آینده خواهان توجه به این چالش‌ها و تلاش برای رفع آنها شد.
همچنین در ابتدای نشست سیدغلامرضا کاظمی دینان از اساتید و چهره‌های پیشکسوت عرصه روابط عمومی نیز به بیان ویژگی‌های روابط‌عمومی پویا پرداخت و در این خصوص گفت: روابط‌عمومی‌ها خالق ارتباطات در جامعه هستند و می‌بایست علاوه بر ارتباطات بیرون سازمان به ارتباطات در داخل سازمان و ایجاد فضای پرنشاط در سازمان خود نیز اهتمام داشته باشند. کاظمی‌دینان در ادامه افزود: عدم رضایت کارکنان داخل سازمان از فضای کلی سازمان قطعاً روابط‌عمومی را در برقراری ارتباط مثبت و موثر با جامعه ناکام خواهد گذشت.
همچنین مسعود حیدری مدیرعامل خبرگزاری ایلنا نیز در این نشست به بیان عملکرد و برنامه‌های آتی این خبرگزاری و ارتباط موثر با روابط عمومی‌ها به منظور پوشش اخبار و گزارش‌ها پرداخت.
شایان ذکر است حسن محمدی مدیر روابط عمومی شستا در ابتدای این نشست به معرفی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و فعالیت روابط عمومی این شرکت در دور جدید فعالیت پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − 2 =