کد خبر : 156386
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 می 2019 - 18:35
-

رپورتاژ آگهی و اشتباه‌های رایجی که مرتکب می‌شوید

رپورتاژ آگهی و اشتباه‌های رایجی که مرتکب می‌شوید

به گزارش قائم آنلاین، رپورتاژ آگهی و بازاریابی و تبلیغ در قالب یک محتوای متنی غیرمستقیم در دنیای کسب‌وکار به‌شدت در حال گسترش است و تبلیغات سنتی به‌سرعت جای خود را به رپورتاژ آگهی می‌دهد اما اشتیاق صاحبان کسب‌وکار برای استفاده از این روش تبلیغی بدون آگاهی کافی از برخی ویژگی‌های مهم آن، موجب می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، رپورتاژ آگهی و بازاریابی و تبلیغ در قالب یک محتوای متنی غیرمستقیم در دنیای کسب‌وکار به‌شدت در حال گسترش است و تبلیغات سنتی به‌سرعت جای خود را به رپورتاژ آگهی می‌دهد اما اشتیاق صاحبان کسب‌وکار برای استفاده از این روش تبلیغی بدون آگاهی کافی از برخی ویژگی‌های مهم آن، موجب می‌شود آن‌ها دچار اشتباه‌های رایجی شوند و از هدف خود دور بیفتند.

مواردی که در ادامه می‌خوانید اشتباه‌های رایجی هستند که رپورتاژ آگهی شما را از تأثیرگذاری قابل قبول بازمی‌دارند.

هرگز کپی نکنید!

شاید برخی صاحبان کسب‌وکار تصور کنند برای روبرو نشدن با هزینه تولید و نگارش رپورتاژ آگهی می‌توانند سراغ یک‌راه ساده و میان‌بر یعنی کپی کردن بروند. باید بدانید کپی بودن یک محتوا به‌سرعت توسط گوگل کشف می‌شود و این موتور جستجوگر هوشمند هیچ جایگاهی برای آن متن و سایت شما قائل نمی‌شود. با یک رپورتاژ آگهی کپی کاری شده، نه‌تنها محتوای موردنظر شما توسط گوگل در معرض بازدید کاربران این غول فضای مجازی قرار نمی‌گیرد بلکه گوگل جایگاه سایت شما را هم تنزل می‌دهد، پس نه‌تنها هرگز کپی نکنید بلکه با وسواس از یونیک بودن رپورتاژ آگهی خود اطمینان حاصل کنید.

عجول نباشید

وقتی صاحبان کسب‌وکار با مزایای رپورتاژ آگهی آشنا می‌شوند ممکن است دچار این اشتباه شوند که رپورتاژ آگهی‌های فراوانی را در مدت‌زمان کوتاه در سایت‌های مختلف منتشر کنند. لازم است بدانید این کار گوگل را نسبت به شما بدگمان می‌کند! الگوریتم‌های شناسایی محتوای گوگل به‌نوعی طراحی شده‌اند که اگر احساس کنند شما با انتشار انبوه مطالب قصد تأثیرگذاری بر مخاطبان را دارید، خطر حذف آن محتوا توسط گوگل شما را تهدید می‌کند. پس عجول نباشید و با یک برنامه‌ریزی زمانی منطقی رپورتاژ آگهی‌های خود را منتشر کنید تا گوگل به شما بدگمان نشود.

افتادن در دام متن پر طول و تفصیل

ممکن است محصول یا خدمات شما از جنبه‌های متنوع و فراوانی قابل معرفی باشد و حرف‌های زیادی برای گفتن به مخاطبان خود داشته باشید اما اگر بخواهید تمام این حرف‌ها را در یک رپورتاژ آگهی بزنید، نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت. طولانی شدن متن، درصد بالایی از خوانندگان کم‌صبر و حوصله امروزی را از خواندن محتوا منصرف خواهد کرد. ضمناً گوگل هم از این‌که متن شما مورد توجه خوانندگان قرار نگیرد و روی آن مکث لازم را نداشته باشند ناراضی می‌شود و در بازدیدهای کاربران چنین متنی را به آن‌ها کمتر پیشنهاد می‌دهد.

رپورتاژ را با تبلیغ مستقیم اشتباه نگیرید!

وقتی رپورتاژ آگهی می‌نویسید یا سفارش می‌دهید هدف اصلی شما باید این باشد که غیرمستقیم تبلیغ کنید. اگر بنا به پر کردن متن از تعریف و تمجید از محصول و خدمات شما بود و این کار به شما جواب مطلوب می‌داد که تبلیغ مستقیم را انتخاب می‌کردید نه رپورتاژ آگهی را! البته رپورتاژ آگهی در نهایت بازهم یک متن تبلیغی است و از گنجاندن عبارات تبلیغی در آن گریزی نیست ولی مراقب باشید با اصرار بر پررنگ کردن مزیت‌های خود، تلخی تبلیغ مستقیم را در مزاج مخاطب تداعی نکنید و باعث گریز وی نشوید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند. فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + سیزده =