کد خبر : 156659
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 می 2019 - 19:10
-

لزوم ساماندهی ۳۰۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در یزد

لزوم ساماندهی ۳۰۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در یزد

به گزارش قائم آنلاین، سید مصطفی فاطمی در جمع هتلداران استان با تقدیر از خدمات آنها در ایام نوروز ۹۸، به ضرورت استانداردسازی هتل‌های استان اشاره کرد و گفت: این امر در جهت بالا بردن خدمات کیفی به گردشگران و رفاه بیشتر مسافران لازم و ضروری است و باید در راستای ارتقای سطح استاندارسازی باید

به گزارش قائم آنلاین، سید مصطفی فاطمی در جمع هتلداران استان با تقدیر از خدمات آنها در ایام نوروز ۹۸، به ضرورت استانداردسازی هتل‌های استان اشاره کرد و گفت: این امر در جهت بالا بردن خدمات کیفی به گردشگران و رفاه بیشتر مسافران لازم و ضروری است و باید در راستای ارتقای سطح استاندارسازی باید اقدامات لازم انجام شود.

وی با تاکید بر تعامل دوجانبه جامعه هتل‌داران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد بیان کرد: ارتباط متقابل این دو دستگاه کلید راهگشای بررسی و رفع نواقص حوزه هتل‌داری و در نهایت ارتقای سطح خدمات و عملکرد هتل‌ها در راستای توسعه گردشگری یزد خواهد بود.

فاطمی از ضرورت ساماندهی هر چه زودتر خانه‌های مسافر غیرمجاز خبر داد و تاکید کرد: بیش از سه هزار خانه مسافر غیرمجاز در استان یزد به ویژه در ایام عید نوروز فعال بودند و تنها بیش از ۱۰۰ مورد از این مراکز پروانه‌دار هستند.

وی گفت: باید خانه‌های مسافر غیرمجاز به منظور رفع تداخل صنفی با هتل‌ها، جمع آوری، ساماندهی و در چهارچوب قوانین جامعه هتل‌ها فعال شوند تا از سوی دیگر نیاز به توسعه زیرساخت‌های گردشگری نیز برطرف شود.

«سید امیر ناصر طباطبایی» رئیس جامعه هتل‌داران استان هم با تاکید بر ضرورت ایجاد روابط دو جانبه اداره کل میراث فرهنگی و جامعه هتل‌داران، خاطرنشان کرد: هتل‌ها و مراکز اقامتی، زیرساخت‌های قابل توجه و از مهمترین ضرورت‌های توسعه گردشگری استان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به مشکلات این جامعه، تصریح کرد: اقامتگاه‌ها و خانه‌های مسافر غیرمجاز یکی از مشکلاتی هستند که با ارزان فروشی موجب مشکلاتی برای جامعه هتل‌داران شدند.

طباطبایی با اشاره به افزایش خدمات نوروزی و افزایش نظارت بر واحدهای اقامتی و هتل‌ها، تصریح کرد: از آنجایی که هتل‌ها زیرساخت‌های ضروری و حیاتی گردشگری هستند، باید خدمات مناسبی را به گردشگران ارائه دهند و خوشبختانه در ایام نوروز نیز خدمات در نهایت کیفیت و به بهترین شکل به منظور آسایش و رضایت گردشگران ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 5 =