سفرهای خاطرهانگیز خود را با قصران گشت تجربه کنید
به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام قصران گشت، از طرفی با استقبال روزافزون مسافران بهسرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی میباشد. شرکت قصران گشت با زیرساختهای مناسب، رعایت استانداردها و شبکه توزیع کارآمد میکوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه کند و با
به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام قصران گشت، از طرفی با استقبال روزافزون مسافران بهسرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی میباشد. شرکت قصران گشت با زیرساختهای مناسب، رعایت استانداردها و شبکه توزیع کارآمد میکوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه کند و با بهکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایههای ارتباطی نوین با اعضاء کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی میدانیم و باور داریم جایگاه ما بهعنوان یکی از شناختهشدهترین پیشگامان در صنعت گردشگری بهخوبی تثبیت شده است.
چرا شرکت قصران گشت را انتخاب کنیم؟
در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری در سطح کشور، شرکت قصران گشت باهدف توزیع سریع خدمات جهانگردی و مسافرتی همراه با بالاترین کیفیت بهسرعت توانسته با تحت پوشش قرار دادن اکثر آژانسهای مسافرتی و جهانگردی، جزو بهترینها در ارائه خدمات در این صنعت معرفی شود.
ما در قصران گشت یک فلسفه ساده را دنبال میکنیم: استفاده از استعداد و ابزارهای قوی برای خلق خدماتی برتر و جلب رضایت کامل مسافران. کارکنان ما هر روز بی کموکاست این فلسفه را در کار خود اجرا میکنند و به این باور رسیدهاند که میتوانند در خلق بهترین خاطرهها و تجربههای مشتریان اثرگذار باشند. نتیجه این خواهد بود که ما همیشه در پی ارائه خدماتی مطلوب، با کیفیت و مناسب به مشتریان خود میباشیم.
شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی قصران گشت برگزارکننده تورهای خارجی (نظیر تورهای کانادا، اروپا، انگلیس، آسیا، افریقا، استرالیا و …) و فروش بلیط داخلی و خارجی بهمنظور رسیدگی و پاسخگوئی سریع شکایات، نظرات و یشنهادات سازنده مشتریان که منجر به افزایش رضایت و وفاداری آنها و حفظ بقای شرکت میود، سیستم رسیدگی به امور مشتریان خود را بر اساس استانداردها به شرح ذیل پایهگذاری کرده است.
– رعایت الزامات ملی و بینالمللی مربوط به خدمات تور جهانگردی.
– ایجاد فرایند آزاد، اثربخش با کاربردی آسان برای مشتریان جهت تسهیل در ارائه بیانیه خود.
– ارتقاء دانش و آگاهی پرسنل در مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخ گوئی به آنها با آموزشهای مستمر.
– ایجاد امنیت و اطمینان در مورد رازداری شکوائیهها و هویت مشتریان.
– برقراری پلهای ارتباطی مناسب و نوین جهت سهولت دریافت شکایتهای مشتریان.
ما مدیران و کارکنان شرکت قصران گشت:
با آگاهی از وظایف، مسئولیتها و اختیارات خود در سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و با رعایت اصول اخلاقی و حرفهای و برخورداری از روشهای مختلف رفع شکوائیه، متعهد میشویم که از هرگونه پیشداوری پرهیز کرده و تمام تلاش خود را جهت دریافت رضایت مشتری به عملآورده و امید داریم با تلاش مستمر و روزافزون شاهد افزایش رضایتمندی اربابرجوع خود باشیم.
مجموعه فعالیتهای ما در حال حاضر معطوف به موارد ذیل میباشد:
۱. صدور ویزای شنگن
۲. صدور بلیط الکترونیکی جهت پروازهای خارجی و داخل (حتی پروازهای بینالمللی)
۳. صدور بلیط قطار بینالمللی (اروپا، کانادا، استرالیا و …)
۴. رزرو هتلهای داخلی و خارجی اخذ تاییدیه رزرواسیون هتل، بر روی سربرگ هتل و جهت اخذ ویزا برای تمامی کشورها
۵. برگزار تورهای بینالمللی بهصورت گروهی و حتی برای یک نفر (آسیا، اروپا، آفریقا، کانادا و…)
۶. جذب گردشگران خارجی به کشور و اخذ ویزای ایران
۷. ارائه خدمات مشاوره در کلیه امور مسافرت
۸. نمایندگی رسمی صدور گواهینامه بینالمللی (یکساله – سهساله و …)
۹. صدور ویزا کارتهای بینالمللی (مصدر کارت – دبیت کارت – گلد کارت و …)
۱۰. اجاره خودروهای لوکس با راننده و بدون راننده در کلیه کشورها
۱۱. خرید و اجاره ملک در کلیه کشورها
۱۲. پیکاپ پاسپورت (کانادا، انگلیس، امریکا و …) با مجوز رسمی وزارت امور خارجه
۱۳. نمایندگی رسمی صدور بیمهنامههای مسافرتی (سامان، پاسارگاد، پارسیان و …)
برچسب ها :جهانگرد، آژانس،صنعت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0