محصول همکاری پارمیس و زبراسیا در نخستین نمایشگاه ایران ریتیل شو
به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پارمیس، نمایشگاهی که بهعنوان نخستین تجربه جدی در این زمینه میتواند در توسعه شبکه فروشگاههای زنجیرهای و صنعت خرده فروشی کشور، نقش موثری را ایفا کند. فناوری اطلاعات پارمیس و شرکت زبراسیا با مشارکت یکدیگر در اولین دوره از این نمایشگاه حضور پیدا کرده و راه حل مشترکی را
به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پارمیس، نمایشگاهی که بهعنوان نخستین تجربه جدی در این زمینه میتواند در توسعه شبکه فروشگاههای زنجیرهای و صنعت خرده فروشی کشور، نقش موثری را ایفا کند.
فناوری اطلاعات پارمیس و شرکت زبراسیا با مشارکت یکدیگر در اولین دوره از این نمایشگاه حضور پیدا کرده و راه حل مشترکی را رونمایی خواهند کرد. پارمیس با راهکار دانش بنیان خود با نام پارمیس ۳۶۰ و مبتنی بر تکنولوژی RFID که توسط زبراسیا عرضه شده است در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
همکاری پارمیس و زبراسیا و ارائه محصولی مشترک مبتنی بر تکنولوژی RFID
شرکت زبراسیا از سال ۱۳۸۱ به صورت کاملا تخصصی در زمینه فنآوریهای بارکد، RFID و POS فعالیت دارد. این شرکت همواره کوشیده است تا به عنوان یک شرکت پیشرو در توسعه راهکارها و سیستمهای شناسایی خودکار و جمعآوری دادهها، بهترین و کاملترین مجموعه خدمات و محصولات تخصصی را در این زمینه، تامین و ارائه کند.
پارمیس ۳۶۰ اولین راهکار یکپارچه مالی مالتی پلتفرم و مبتنی بر کلود در ایران است که امکان بهره برداری از سخت افزارهای مختلف با سیستم عامل های متنوع را در اختیار کاربر قرار داده و علاوه بر کاهش هزینه های سخت افزاری و نرم افزاری امکان دسترسی از هر مکان و در هر زمان را در اختیار کاربر و مدیران صنعت خرده فروشی قرار می دهد.
یکپارچگی پارمیس ۳۶۰ با تکنولوژی RFID، توانسته است علاوه بر موارد ذکر شده، باعث افزایش عملکرد، امنیت و یکپارچگی خرده فروشیها شود.
معرفی راهکار مشترک در نخستین نمایشگاه صنعت خرده فروشی کشور
این نمایشگاه که در تقویم نمایشگاههای بینالمللی نیز گنجانیده شده است، با اهدافی مانند انتقال تجربیات داخلی و بینالمللی و همفکری پژوهشگران و دستاندرکاران صنعت مذکور و شرکتهای فعال در این حوزه برگزار میگردد که برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این رویداد به آن توجه ویژهای دارند.
زمان برگزاری : ۹ الی ۱۲ آبان ماه ۹۸
محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران | سالن ۵ | غرفه ۱۱
RFID چیست؟
تصور کنید که وارد یک فروشگاه زنجیرهای شدهاید و اقلام مورد نیاز خود را داخل چرخ دستی قرار دادهاید. صندوق دار با استفاده از بارکد باید تک تک اقلام داخل سبد را برداشته و اطلاعات آن را توسط بارکدخوان (Barcode Reader) یکی یکی به داخل رایانه وارد کند تا فاکتور اقلام انتخابی شما صادر گردد. بسیاری از اوقات بدلیل آن که تعداد کالاهای خریداری شده بسیار زیاد میباشند؛ صفهای طولانی در فروشگاههای زنجیرهای تشکیل میشود. گاهی اوقات نیز مخدوش شدن علائم بارکد، از خواندن اطلاعات جلوگیری میکند، که این خود موجب مشکلات بیشتری میشود. با این فناوری جدید یعنی RFID شما سبد کالای خود را برمیدارید و بدون اینکه مجبور به ایستادن در صفهای طولانی شوید و یا حتی بدون اینکه مجبور باشید اقلام خریداری شده را به صندوقدار یا نگهبان نشان دهید، از در خارج میشوید.
چرا؟ چون شناسه روی کالا دیگر بارکد نیست بلکه از نوع RFID است و خودش با فرستان علائم رادیویی کلیه اطلاعات جاری خود از قبیل کدکالا، تعداد، قیمت، وزن، … را به کامپیوترهای موجود در دربهای خروجی مخابره میکند.
این شناسهها دارای دو بخش تراشه و آنتن هستند و دارای عملکرد بسیار سادهای میباشند؛ تراشه اطلاعات را از طریق آنتن منتشر میکند و حسگرهایی که در اطراف قرار دارند، این اطلاعات را دریافت میکنند.
از جمله مهمترین محاسن این کاربرد کاهش سرقت یا دزدی و محاسبه سریعتر تعداد کالاهای موجود در انبار بدون نیاز و کمک به نیروهای انسانی است.
تگها وسیله شناسایی متصل شده به کالایی است که ما میخواهیم آن را رد یابی کنیم و تگخوانها وسایلی هستند که حضور تگها را در محیط تشخیص داده و اطلاعات ذخیره شده در آنها را بازیابی میکنند.
با توجه به اینکه این سیستمها بر مبنای تغییرات امواج مغناطیسی و یا فرکانسهای رادیویی کار میکنند، جهت تقویت سیگنالهای موجود در محیط گاهی اوقات از آنتن (تقویت کننده سیگنال) نیز استفاده میشود.
برچسب ها :نمایشگاه،بینالملل،صنایع
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0