کد خبر : 190123
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 نوامبر 2019 - 12:00
-

اپل؛ همچنان سردمدار بازار تبلت

اپل؛ همچنان سردمدار بازار تبلت

به گزارش قائم آنلاین، تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری (International Data Corporation (IDC نشان می‌دهد که بازار جهانی فروش تبلت سرانجام در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی نشانه های حیاتی از خود به نمایش گذاشته و شاهد یک رشد و افزایش ۱.۹ درصدی نسبت

به گزارش قائم آنلاین، تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری (International Data Corporation (IDC نشان می‌دهد که بازار جهانی فروش تبلت سرانجام در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی نشانه های حیاتی از خود به نمایش گذاشته و شاهد یک رشد و افزایش ۱.۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

بر اساس جدول زیر، می‌توان به وضوح دریافت که تبلت‌های عرضه شده توسط شرکت‌های اپل، آمازون و سامسونگ به ترتیب موفق شده‌اند در این بازه زمانی جایگاههای نخست تا سوم رده‌بندی محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تبلت‌های جهان را از ان خود کنند.

طبق اطلاعات و داده‌های ذکر شده در جدول بالا که در وب سایت gsmarena آمده است، سهم فروش آیپدهای اپل در سومین فصل ۲۰۱۹، ۱۱.۸ میلیون دستگاه گزارش شده در حالی که این رقم برای مدت مشابه سال قبل، ۹.۷ میلیون دستگاه گزارش و اعلام شده بود. به طور کلی، سهم اپل از بازارهای جهانی فروش تبلت در سال جاری میلادی ۳۱.۴ درصد و در سال ۲۰۱۸، ۲۶.۳ درصد بوده است. رشد فروش آیپدهای اپل در طول یک سال اخیر ۲۱.۸ درصد گزارش شده است.

سهم تبلت‌های توسعه داده شده توسط آمازون در این بازه زمانی سه ماهه در سال ۲۰۱۹، ۵.۵ میلیون و در ۲۰۱۸، ۴.۴ میلیون دستگاه بوده است. این بدان معناست که در مجموع، آمازون ۱۴.۵ درصد از بازار فروش تبلت در جهان در ۲۰۱۹ و ۱۱.۸ درصد در ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده است. رشد فروش تبلت های آمازون در طول یک سال اخیر ۲۶.۶ درصد گزارش شده است.

تبلت‌های سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۴.۶ میلیون و در همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۸،  ۵.۴ میلیون از بازار فروش این محصول را از آن خود کرده اند. در مجموع سهم تبلت‌های سامسونگ در سال ۲۰۱۹، ۱۲.۳ درصد و در سال ۲۰۱۸ میلادی ۱۴.۶ درصد بوده است. این بدان معناست که سامسونگ در طول یک سال اخیر، ۱۳.۹ درصد از سهم خود در بازارهای جهانی فروش این محصول از دست داده است.

تبلت‌های هواوی و لنوو نیز به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاههای چهارم و پنجم این جدول رده بندی، رشدی منفی ۴.۴ درصدی و مثبت ۷.۶ درصدی را در طول یک سال اخیر تجربه کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + شانزده =