کد خبر : 199873
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دسامبر 2019 - 15:40
-

شناسایی ۳۶۰۰ واحد متخلف در طرح تشدید بازرسی از بازار مازندران

شناسایی ۳۶۰۰ واحد متخلف در طرح تشدید بازرسی از بازار مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از زمان اجرای طرح تشدید روزانه بازرسی در مازندران تا ۳۰ آذرماه، تعداد ۳ هزار و ۶۲۰ پرونده تخلف تشکیل شده است. وی افزود: در پی افزایش قیمت بنزین و جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، این سازمان با بسیج کلیه

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از زمان اجرای طرح تشدید روزانه بازرسی در مازندران تا ۳۰ آذرماه، تعداد ۳ هزار و ۶۲۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی افزود: در پی افزایش قیمت بنزین و جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، این سازمان با بسیج کلیه امکانات مبادرت به اجرای طرح تشدید بازرسی از تاریخ ۲۵ آبان ماه کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه تا تاریخ ۳۰ آذر ماه و در بازه زمانی ۳۶ روزه بازرسان این سازمان از ۳۷ هزا رو ۱۳۲  واحد تولیدی، عمده فروشی و خرده فروشی بازرسی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در مجموع این بازرسی‌ها، بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ واحد متخلف شناسایی و برای آن‌ها پرونده تخلف تشکیل شده است.

قوانلو با اشاره به اینکه کلیه پرونده‌ها جهت صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است، تصریح کرد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده ۳۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۲۷۰ ریال بوده است.

وی اعلام کرد: در مقایسه بازه اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شاهد افزایش ۱۳۸ درصدی تعداد بازرسی‌ها و ۱۹۱ درصدی تشکیل پرونده تخلف و ۷۸ درصدی ارزش ریالی تخلفات کشف شده بوده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان یادآور شد: در طی این مدت، شاهد رشد ۳۱۶ درصد گزارشات مردمی بوده‌ایم که در همین فرصت از کلیه شهروندان عزیز استان خواهشمندیم درصورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، تقلب، احتکار، عدم صدور فاکتور موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 9 =