رعایت اخلاق حرفهای و مشتریمداری ضرورت هر سازمان امروزی است
به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، سعید معادی، مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون اخلاق حرفهای و مشتریمداری را لازمه هر سازمان و مکمل همدیگر یاد کرد و دراینباره گفت: رعایت و اتخاذ رویکرد و کارکرد مثبت نسبت به برخی از اصول که جزء بداهات
به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، سعید معادی، مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون اخلاق حرفهای و مشتریمداری را لازمه هر سازمان و مکمل همدیگر یاد کرد و دراینباره گفت: رعایت و اتخاذ رویکرد و کارکرد مثبت نسبت به برخی از اصول که جزء بداهات اولیه و جزء شروط لاینفک برای تحقق منافع و صیانت از حقوق ذینفعان تلقی میشود در شرایط کنونی تعدادی از سازمانهای تولیدی و خدماتی بواسطه شرایط مختلف تحتالشعاع برخی از مسائل قرار گرفته به نحوی که این استراتژی مهم و این وظیفه اساسی که در قالب توجه و تحقق رعایت اخلاق حرفهای و مشتریمحوری متجلی میشود دستخوش کمتوجهی و بعضی از مواقع بیتوجهی و کم لطفی قرار گرفته است.
مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون توجه مرکز آموزش و پژوهش این بانک را در تحلیل و نیازسنجی و متعاقب آن برگزاری دوره آموزشی کاربردی با عناوین مختلف و در سطوح ستاد و صف این بانک را در خور تحسین یاد کرد و دراینباره گفت: رشد، توسعه و افزایش ظرفیت کمی و کیفی و مهارتافزایی سرمایه انسانی که منتج به رضایتمندی مشتریان شود تنها از مسیر آموزش و استمرار تداوم این امر مهم خواهد بود.
مرکز آموزش و پژوهش بانک با هدف توسعه و فرهنگسازیِ حرفهایگرایی در میان بانکداران شعب، به عنوان رده نخست رویارویی مشتریان با بانک، اولین سری برنامه آموزشی “مشتریمداری و اخلاق حرفهای” را برگزار کرد.
جامعه هدف این برنامه، بانکداران استانهای تهران، البرز و قم بودند که به مدت ۸ ساعت مباحث کاربردی و شعبهمحور را در دو زمینه مشتریمداری و اخلاق حرفهای با تدریس جناب آقای سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت آموزش دیدند.
برنامه آموزشیِ موصوف، برنامهای جامع با منظور توسعه بینش و مهارت همه بانکداران شعب در دو حوزه اخلاق حرفهای و مشتریمداری است که بنا دارد بانکداران را در تمام سطح کشور و در مدیریت شعب استانها تحت پوشش قرار دهد.
برچسب ها :مشاور، مدیر عامل،بانک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0