کد خبر : 221035
تاریخ انتشار : شنبه 18 جولای 2020 - 8:49
-

نخستین ماشین ظرفشویی ایرانی به بازار عرضه شد

نخستین ماشین ظرفشویی ایرانی به بازار عرضه شد

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام پاکشوما، از جمله مشخصه‌های بارز ماشین ظرفشویی تولیدی پاکشوما می‌توان به مصرف اندک ۹ لیتر آب در هر بار شست‌وشوی کامل، قابلیت شستن ۱۶۸ پارچه ظرف در مدت‌زمان ۳۰ دقیقه با دمای آب ۷۰ تا ۷۷ درجه سانتی گراد، کم‌صدا بودن (میزان صدای تولیدی ۴۱ دسی بل)، قابلیت شست‌وشوی ظرف

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام پاکشوما، از جمله مشخصه‌های بارز ماشین ظرفشویی تولیدی پاکشوما می‌توان به مصرف اندک ۹ لیتر آب در هر بار شست‌وشوی کامل، قابلیت شستن ۱۶۸ پارچه ظرف در مدت‌زمان ۳۰ دقیقه با دمای آب ۷۰ تا ۷۷ درجه سانتی گراد، کم‌صدا بودن (میزان صدای تولیدی ۴۱ دسی بل)، قابلیت شست‌وشوی ظرف با نصف ظرفیت (Half Load)، استفاده از صفحه نمایشگر بزرگ با دکمه‌های لمسی و استفاده از انواع برنامه‌های شست‌وشو اشاره کرد.

این ماشین ظرفشویی قادر است متناسب با سختی آب ویژه هر منطقه جغرافیایی ایران تنظیم‌شده و می‌توان آن را بر اساس نیاز مصرف‌کننده در ساعت‌های مختلف پیک بار شبکه برق تنظیم و روشن کرد.

در بدنه این ماشین ظرفشویی از استیل خاص باضخامتی خاص استفاده‌شده که در بهبود کیفیت شست‌وشو، ماندگاری بخار و خشک‌کردن ظروف تاثیرگذار است و عایق‌بندی آن به‌گونه‌ای است که صدای کمتری تولید کرده و تبادل دمایی کمتری با محیط پیرامون دارد.

در این ماشین امکان شست‌وشوی میوه و سبزی حتی با مواد ضدعفونی‌کننده با آب سرد وجود داشته و همزمان می‌توان در آن از سه نوع مواد شوینده، نرم‌کننده و خوشبوکننده استفاده کرد.

این ماشین ظرفشویی به‌افتخار خانم «ژوزفین کوچران» (Joseohine Cochrane) مخترع آمریکایی ماشین ظرفشویی به ژوزفین نامگذاری شده است.

مدیر بازاریابی پاکشوما در مراسم رونمایی از این محصول جدید در محل موزه پاکشوما، اظهار داشت: پاکشوما تنها و نخستین تولیدکننده ماشین ظرفشویی از ورق آهن در کشور است که یک محصول تمام‌شده (و نه مونتاژی) روانه بازار کرده است.

«مهرداد نیکزاد» افزود:‌ این محصول که از صفرتا ۱۰۰ طراحی و قالب‌سازی آن در ایران انجام‌شده، با داخلی سازی ۷۰ درصدی روانه بازار شده و هم‌اینک در فروشگاه‌ها موجود است.

وی بیان داشت:‌ اتفاق جدید در پاکشوما، توجه ویژه به تحقیق و توسعه (R&D) است و مدیریت این شرکت سرمایه گذاری زیادی در این زمینه انجام داده و قصد دارد در سال‌های آینده این سرمایه‌گذاری‌ها را افزایش دهد.

مدیر بازاریابی پاکشوما خاطرنشان کرد: این شرکت قصد دارد تا دو سال آینده در برخی محصولات لوازم خانگی نقش رهبر را بازی کرده و در برخی دیگر چالشگر باشد، یعنی نزدیک‌ترین سهم را نسبت به رهبر بازار داشته باشد.

وی، مهم‌ترین معیارهای دستیابی به این مهم را در دو مولفه سهم بازار رو نوآوری توصیف کرد و گفت: پاکشوما در دو سال اخیر بر پایه استراتژی خود، کمپین «لیاقت» را با تمرکز بر برند و دستاوردهای خود راه‌اندازی کرد که نتیجه آن اضافه شدن خط تولید کولر گازی و تهویه مطبوع، خط تولید جارو برقی به تاسی از مدل‌های برتر اروپایی و خط تولید یخچال و فریزر بود.

نیکزاد ادامه داد: اکنون پاکشوما با یک تحول در برندینگ خود، به فاز تولید لوازم خانگی کوچک هم واردشده و در نظر دارد به‌عنوان یک برند مادر تخصصی، همه انواع لوازم خانگی را تحث پوشش خود قرار دهد.

وی تاکید کرد:‌ پاکشوما تنها برند ایرانی است که ارزش برند خود را در قالب Pakshooma Culture در سایت این شرکت به نشانی pakshoomagroup.com توضیح داده است.

مدیر بازاریابی پاکشوما خاطرنشان‌کرد: ‌این ماشین ظرفشویی با بکارگیری نوآوری‌های جدید، محصولی متناسب با دهک‌های درآمدی اکثریت جامعه بوده که حدود ۱۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

وی بیان داشت:‌ در سال نخست، ۳۰۰ هزار دستگاه از این ماشین ظرفشویی تولید و روانه بازار می‌شود، اما پاکشوما در نظر دارد تا در سال دوم ۵۰ ردرصد سهم بازار این محصول را از آنِ خود کند.

نیکزاد ادامه داد:‌ مطابق قرارداد این شرکت با بانک رفاه کارگران، مشتریان می‌توانند به‌صورت اقساطی این محصول و سایر محصولات پاکشوما را خریداری کنند که در این راستا تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد یک درصد و ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۵ درصد به ازای هر نفر از زوجین (درمجموع ۱۴۰ میلیون تومان) در نظر گرفته‌ شده است.

وی، از راه‌اندازی خط رباتیک یخچال فریزر کشور در پاکشوما در آینده نزدیک خبر داد که با کمترین نیاز به نیروی انسانی فعالیت خواهد کرد.

این مدیر بازاریابی، همچنین گفت: ‌با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای بین المللی، محصولات یکی از برندهای بسیار مشهور اروپایی را تا پایان امسال در پاکشوما تولید و عرضه خواهیم کرد تا در کنار تولید محصولات «کندی»‌ و «زیرو وات» فعالیت داشته باشد.

وی، پاکشوما را دارای مزیت رقابتی با لوازم خانگی خارجی توصیف کرد که حتی با وجود تحریم‌ها در سال‌های گذشته به تولید ادامه داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =