کد خبر : 245536
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 دسامبر 2020 - 17:10
-

دستگیری ۸ عضو یک شرکت هرمی در رامسر

دستگیری ۸ عضو یک شرکت هرمی در رامسر

به گزارش قائم آنلاین، علی قیصری در گفت و گو ، گفت: ماموران دایره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان ۸ عضو یک شرکت هرمی را در خانه‌ای در رامسر دستگیر کردند. فرمانده انتظامی رامسر در بازرسی از این خانه ۱۰۰ جلد کتاب و جزوه آموزش فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی کشف و ضبط

به گزارش قائم آنلاین، علی قیصری در گفت و گو ، گفت: ماموران دایره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان ۸ عضو یک شرکت هرمی را در خانه‌ای در رامسر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رامسر در بازرسی از این خانه ۱۰۰ جلد کتاب و جزوه آموزش فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر تصریح کرد: به رغم هشدار‌های مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در اختیار شرکت‌های هرمی نابود کرده قرار می دهند.

قیصری از انهدام باند سارقین کابل های برق و مخابراتی مناطق شهری و ییلاقی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در این شهرستان رامسر خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، کابل و تجهیزات مخابراتی انتقال برق در شهرستان‌ رامسر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رامسر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی طی چند هفته، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رامسر سرانجام موفق شدند، رد باند حرفه‌ای ۷ نفره از سارقان سیم برق در رامسر را شناسایی کنند.

سرهنگ قیصری گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی قضائی، ماموران پلیس آگاهی رامسر در چند مرحله عملیات غافلگیرانه، متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با اشاره به اعتراف سارقان و اعضای این باند به سرقت کابل و سیم برق، افزود: اموال مسروقه کشف و مالخران این باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس شهرستان رامسر از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل مرجع قضائی خبر داد و افزود: برخورد با سارقان از اولویت‌های پلیس بوده و نقش همه دستگاه‌ها و مردم در کاهش و پیشگیری از سرقت در جامعه مهم و تعیین کننده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 1 =