کد خبر : 246796
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دسامبر 2020 - 22:45
-

️تعیین تکلیف شورا و شهرداری ساری تا پایان هفته

️تعیین تکلیف شورا و شهرداری ساری تا پایان هفته

به گزارش قائم آنلاین، مهدی رازجویان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به محض موافقت هیئت مرکزی حل اختلاف با درخواست فرماندار شهرستان ساری مبنی بر انحلال شورای ساری، انحلال این شورا تائید و استانداری، قائم مقامیِ آن را به عهده می گیرد. وی بیان کرد: طبق درخواست فرماندار ساری مبنی بر

به گزارش قائم آنلاین، مهدی رازجویان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به محض موافقت هیئت مرکزی حل اختلاف با درخواست فرماندار شهرستان ساری مبنی بر انحلال شورای ساری، انحلال این شورا تائید و استانداری، قائم مقامیِ آن را به عهده می گیرد.

وی بیان کرد: طبق درخواست فرماندار ساری مبنی بر انحلال شورا از استانداری این درخواست در هیئت حل اختلاف استان بررسی و تأیید شد و طی نامه‌ای به وزارت کشور برای انحلال نهایی شورای شهر ساری ارسال شده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: به محض تأیید در هیئت مرکزی حل اختلاف، انحلال شورای شهر ساری اعلام و استانداری قائم مقامی شورای شهر ساری را عهده‌دار می‌شود.

رازجویان درباره وضعیت روزانه شهرداری و شورای شهر گفت: مدیرکل دفتر شهری استانداری و فرمانداری به همراه معاونان شهرداری امور مردم را پیگیری می‌کنند.

در ادامه برخورد قاطع دستگاه اطلاعاتی و قضایی با متخلفان در شهرداری ساری، ۸ عضو شورای شهر و شهردار ساری، معاون شهردار، مدیران میانی شهرداری دستگیر شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =