کد خبر : 247174
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 دسامبر 2020 - 23:10
-

اختصاص ۱۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند مازندران

اختصاص ۱۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا سعدی‌پور در جلسه شورای پشتیبانی آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد با اشاره به آسیب‌های احتمالی فضای مجازی اظهارکرد: یکی از رسالت‌های ما آگاه‌سازی دانش‌آموزان از آسیب‌های فضای مجازی است. وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که به اجبار باید از فضای مجازی برای آموزش دانش‌آموزان

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا سعدی‌پور در جلسه شورای پشتیبانی آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد با اشاره به آسیب‌های احتمالی فضای مجازی اظهارکرد: یکی از رسالت‌های ما آگاه‌سازی دانش‌آموزان از آسیب‌های فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که به اجبار باید از فضای مجازی برای آموزش دانش‌آموزان استفاده کنیم به طور همزمان باید به تهدیدهای فضای مجازی نیز توجه داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از راه‌اندازی سایت مازند محتوا و ارائه طرح کد QR در استان خبر داد و تصریح کرد: از روز نخست که درگیر کرونا شدیم با استفاده از خلاقیت جوانان اقدام به طراحی سامانه محتواسازی کرده و پیشگام امر محتواسازی در کشور بوده‌ایم که پیشنهاد  کد QR از این استان به یک طرح کشوری تبدیل شده است.

سعدی‌پور با بیان اینکه دوره‌های آموزش تخصصی برای معلمان حق‌التدریس برگزار شده است، یادآورشد: تا پایان برنامه ششم توسعه، تمامی نیروهای حق‌التدریس استخدام و جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

وی با اشاره به زیست‌بوم جدید و نیاز به ابزار آموزشی هوشمند گفت: ۱۵ هزار تبلت و ابزار آموزشی برای دانش‌آموزان استان مازندران تهیه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهارکرد: تعداد ۵ هزار و ۸۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه توسط بانک‌های ملی، تجارت، سپه و توسعه تعاون به دانش‌آموزان نیازمند اختصاص پیدا کرده است.

سعدی‌پور با اشاره به اینکه تعداد ۲۰ تبلت دانش‌آموزی با کیفیت، امروز به دانش‌آموزان نیازمند فریدونکنار اهدا می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن فریدونکنار در بین شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته توجه ویژه‌ای به این شهرستان داریم و برای این توجه نیاز به تفکر و استراتژی ویژه داریم.

وی با تاکید بر اینکه معلمان امروز نقش هدایت‌گری را بر عهده دارند تصریح کرد: دانش‌آموزان از حافظه محوری باید به سمت مهارت محوری حرکت کنند و برای تحقق این امر نقش معلمان بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =