سازماندهی ایمیلها
ایمیلهایی که مورد احتیاج است را ذخیره کنید. تمامی جوابهایی که در پروژههای مختلف دریافت کردهاید را به همراه تمام ایمیلهای مهم، نگه دارید. قرار نیست مرور دوباره این ایمیلها سال آینده باشد. شاید همین حالا نیز وقت مناسبی برای بررسی آنها به نظر برسد.
تماس با همکاران یا مشتریان
با این کار اعتماد، روحیه همکاری و روابط را محکمتر خواهید کرد. البته توجه کنید زمان مناسبی را انتخاب کرده باشید. ممکن است تماس با دیگران بدون اطلاع قبلی و در زمان نامناسب باعث تسریع گذر زمان برای شما شود، اما شاید عاملی برای هدر رفتن زمان آنها شود.
کمک به دیگران
اگر فرصتی برای کمک به همکاران خود داشته باشید، آنها قدردان شما خواهند بود و در زمان مناسب این کمکها را جبران خواهند کرد. اگر کسی احتیاج به کمک ندارد در مورد پروژههای جدید سازمان تحقیق کنید. به وب سایت سازمان سر بزنید و اگر احتیاج به تغییر و به روز رسانی دارد این کار را تقبل کنید.
مطالعه
در مورد هر چه که دوست دارید بیشتر بدانید، جستجو و مطالعه کنید. در جریان آخرین مطالبی که مربوط به کار شماست، قرار بگیرید. با همیشه اطلاع داشتن و یادگرفتن، اعتبار خود را در سازمان افزایش دادهاید و همینطور موقعیتهای کاری بهتری را پیش رو خواهید داشت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0