کد خبر : 322557
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 سپتامبر 2024 - 13:46
-

استاندار مازندران تاکید کرد:

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها در برگزاری کنگره شهدای مازندران

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها در برگزاری کنگره شهدای مازندران

استاندار مازندران گفت: باید از ظرفیت‌های ملی و استانی برای هر چه بهتر برگزاری کنگره شهدای استان بهره ببریم. یوسف نوری در حاشیه همایش رسانه و دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ اظهار کرد: دومین کنگره ملی شهدای مازندران بسیار ارزشمند است و ما به بیش‌ از ۱۴ هزار و ۵۰۰

استاندار مازندران گفت: باید از ظرفیت‌های ملی و استانی برای هر چه بهتر برگزاری کنگره شهدای استان بهره ببریم.

یوسف نوری در حاشیه همایش رسانه و دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ اظهار کرد: دومین کنگره ملی شهدای مازندران بسیار ارزشمند است و ما به بیش‌ از ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهدای استان، مدیون هستیم.

وی تاکید کرد: در کنگره باید همه توان خود را بگذاریم و باید به بهترین شکل و با همه ظرفیت، پای کار بیاییم.

استاندار مازندران افزود: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه‌های بسیار خوبی نیز در دست اجرا است و باید از ظرفیت‌های ملی و استانی برای هر چه بهتر برگزاری این مراسم، بهره ببریم.

نوری گفت: مازندران دارای قهرمانان، ورزشکاران، پهلوانان و شهیدان برجسته‌ای است که باید قدر نگاه داشته شود.
وی بر لزوم نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در جریان برگزاری دومین کنگره شهدای مازندران تأکید کرد و گفت: به همت رسانه‌ها جریان‌سازی خبری دومین کنگره شهدا مازندران را دنبال می‌کنیم.
استاندار مازندران تصریح کرد: امسال برنامه دومین‌ کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان متدین و ولایت‌مدار را پیش رو داریم، تصویر لشکر ۲۵ کربلا در ذهن ما در دفاع مقدس نقش بسته است، همه باید در برگزاری این کنگره مهم سهم داشته باشند.

امام راحل یک رفتار و برخورد مردمی با مردمش را داشت اما بسیار اثرگذار و عمیق بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) با درایت و رهبری حکیمانه از ظرفیت تمدن اصیل اسلامی بهره گرفت و مردم نیز با ظرف دین در این مسیر همراهی کردند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: امروز پیشرفت‌های کشورهای اسلامی نظیر یمن، برگرفته از انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: مبنای محاسبه امام راحل، اسلام ناب بود که تفاوت فراوانی با مبنای محاسبه دشمن داشت.

نوری بیان کرد: رشادت‌ها، شهادت‌ها و جهاد در راه خدا به ملت ایران عزت داد و باید در کنار پیشرفت‌ها در مدیریت ضعف‌ها درست عمل کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه این کنگره برای تعظیم و تکریم مقام شهداست و این امور مصداق جهاد است افزود: برنامه‌های متنوعی که مبنای هنری دارند، برنامه ریزی شده است و برای اجرای آن همه دستگاه‌ها پای کار آمدند.

نوری گفت: اجرای برنامه‌هایی همچون اجلاسیه فرزندان شهدا، اجلاسیه شهدای بین‌المللی، پیش کنگره و… غنای بیشتری به کنگره می‌دهد و می‌توان یک جریان انتقال پیام، به کل عالم داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 5 =