کد خبر : 322672
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 سپتامبر 2024 - 17:41
-

آئین افتتاحیه ۹۰ گلخانه در روستای خرماکلا قائم شهر

آئین افتتاحیه ۹۰ گلخانه در روستای خرماکلا قائم شهر

به گزارش عصرقائم، با حضور امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت امام خمینی (ره) در روستای خرماکلا قائم شهر آئین افتتاحیه ۹۰ گلخانه انجام شد.   مدنی در این مراسم بیان کرد روستای خرماکلا و روستاهای اطرافش بالغ بر هزار گلخانه به بهره برداری رساندند که سهم بنیاد برکت ۴۰۰ گلخانه بود که ۲۲۰ گلخانه به

به گزارش عصرقائم، با حضور امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت امام خمینی (ره) در روستای خرماکلا قائم شهر آئین افتتاحیه ۹۰ گلخانه انجام شد.

 

مدنی در این مراسم بیان کرد روستای خرماکلا و روستاهای اطرافش بالغ بر هزار گلخانه به بهره برداری رساندند که سهم بنیاد برکت ۴۰۰ گلخانه بود که ۲۲۰ گلخانه به بهره برداری رسید و ۱۸۰ گلخانه در دست اقدام است که به زودی به متقاضایان تسهیلات آ« پرداخت می شود و ما بدنبال آن هستیم که تعداد آن را بیشتز کنیم چرا که به اطف خداوند و همت اهالی این منطقه متقاضیان بیشتری دنبال احداث گلخانه و کشت کشاورزی هستند.

 

مدنی در ادامه افزود: واقعا بنده قدردانی میکنم از زحمات روستاییان این منطقه که با احداث گلخانه و تلاش در تولید کشاورزی و کمک به رونق اقتصاد کشور دارند و امیدوارم بعنوان الگو در کشور معرفی شود که دلیل حضور سیدالشهدای خدمت آیت الله شهید رئیسی درست سه روز قبل شهادتش در این روستا همین موضوع بود که این فرهنگ به نقاط دیگر کشور نیز ترویج پیدا کند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =