کد خبر : 64940
تاریخ انتشار : جمعه 15 دسامبر 2017 - 10:45
-

اختلالات اینترنتی را چطور اعلام کنیم؟

اختلالات اینترنتی را چطور اعلام کنیم؟

به گزارش قائم آنلاین، طرح سنجش رضایت ذی‌نفعان که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) انجام می‌شود، شامل مردم، دارندگان پروانه و واردکنندگان تجهیزات است. در بخش مربوط به مردم نیز رضایت آنان از خدمات در سه بخش تلفن همراه، اینترنت همراه و اینترنت ثابت ارزیابی می‌شود. در این طرح میزان رضایت مردم

به گزارش قائم آنلاین، طرح سنجش رضایت ذی‌نفعان که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) انجام می‌شود، شامل مردم، دارندگان پروانه و واردکنندگان تجهیزات است. در بخش مربوط به مردم نیز رضایت آنان از خدمات در سه بخش تلفن همراه، اینترنت همراه و اینترنت ثابت ارزیابی می‌شود.

در این طرح میزان رضایت مردم از کیفیت خدمات شامل سرعت، پوشش، تناسب و شفافیت هزینه‌های پرداختی، نحوه پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵، میزان آشنائی آنان با رگولاتوری و… سنجش می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نظر دارد تاثیر راهبردها و اقدامات خود را در خصوص رضایت کاربران از عملکرد خدمات بخش ICT ارزیابی کند. برای شرکت در طرح سنجش رضایت ذی‌نفعان، می‌توان به آدرس survey.cra.ir مراجعه و در اجرای این طرح مشارکت کرد. بنابراین کاربران می‌توانند با مراجعه به این آدرس و پس از تعیین نوع خدمت، به سوالات مربوط به خدمات پاسخ دهند.

سنجش رضایت از وضعیت خدمات تلفن همراه، رضایت از وضعیت خدمات اینترنت همراه و رضایت از وضعیت خدمات اینترنت ثابت (TD-LTE, WiMAX, ADSL و فیبر) در این نظرسنجی آمده است و کاربران می‌توانند در یک یا همه‌ی این نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

این نظرسنجی از روزهای ابتدایی آذر آغاز شده و در حالی که مقرر بود به مدت دو هفته ادامه داشته باشد، کاربران همچنان می‌توانند با مراجعه به این بخش رگولاتوری در این نظرسنجی شرکت کرده و میزان رضایت خود را اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =