وی افزود: ایجاد مزاحمت برای مشترکان به صورت پیامکی و یا صوتی مخالف حفظ حقوق مشترکان است و اپراتورهای ارائه کننده خدمات ارتباطی به هیچ عنوان مجاز نیستند آن را انجام دهند.
معاون رگولاتوری با تاکید به اینکه اپراتورها موظف هستند تبلیغات تلفنی خود را متوقف کنند، تصریح کرد: چنانچه مشترکان با چنین مواردی مواجه شدند میتوانند با شماره ۱۹۵ تماس گرفته و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.۱۹۵.ir شکایت خود را ثبت کنند تا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با متخلفان به صورت جدی برخورد کند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0